LillTussa skrev 2010-01-04 16:39:09 följande:
Hade du tillräckligt blött hår? Jag kör kerasilk nu och det krävs att håret är superblött innan man sätter i schampot. Men då behövs ju bara en enkrona stor klick, knappt det. Men min frisör förklarade att i frisörschampon har man minskat på vattnet. Man får schampo som man betalar för och inte en massa vatten som det är i de flesta billiga märkena. Så tokblött hår, sätt i schampo, blöt lite till så ska det löddra.. Hoppas det funkar bättre. Annars är det ju så att alla schampon inte passar alla hår.. Man är ju olika.
Ja, så blött som mitt hår kan bli och jag använde MASSOR av schampo, sköljde och blötte igen men det gick inte. Tror helt enkelt inte att det var rätt schampo för just mig. Är glad att jag hittat något som fungerar nu iaf
Sedan vill jag återigen tipsa om
lookfantastic.com om man vill köpa Redken billigt. Jag betalade ca 107 kronor för mitt schampo och dessutom köpte jag en sprayinpackning för ca 150 kronor och den kostar 319 här i Sverige, på ett billigt ställe dessutom. Portot var på ca 60-70 kronor så med det blev det ändå mycket billigare än om jag hade köpt det här i Sverige.