Inlägg från: 78Misan |Visa alla inlägg
  • 78Misan

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Nhelia skrev 2010-02-12 16:19:28 följande:
    Så himla fint! Underbar jacka
    Tack tack är rätt nöjd och sonen är nöjd och nu vet jag ju hur stora broderier jag kan göra på jackorna..... sonen kommer väl ha 100 test broderier på alla sina kläder snart.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

Här blir det ingen syfestival..... jag och mannen firar 10 år tillsammans så vi har bokat barnvakt till minimonstret och bokat fre-sön på Elite Hotell Strandbaden utanför Falkenberg.

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    ak74 skrev 2010-02-15 12:45:28 följande:
    Oj, Vad heter nu den pressarfoten...? En pressarfot med en mojäng i mitten som hjälp för att kunna följa en söm/linje... Jag gav nog omkring 250 kr... Vad ligger clear wiew foten på i pris då?
    tror Clearwiew låd på strax under 300:- sa min återförsäljare.  
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    ak74 skrev 2010-02-15 13:56:29 följande:
    Nu Mimmi!  Nu har jag sytt gardiner till köket efter att ha inspirerats av dig. Tackar!! Bild kommer i bloggen efter att jag fått upp gardinstången igen. Jag var duktig och spacklade igen hålen innan jag målade. Nu ska jag passa på att höja stången lite. Undra om gubben ska träna idag  Antagligen får jag leta reda på skruvdragaren själv...  
    jag ska oxå sy nya köksgardiner hittade mitt svarta tyg idag konstigt det låg ju i lådan märkt med privata bomullstyger.............. typ där det skulle ligga ............ men där hade jag inte tittat tydligen............. annars är det hustomten som spelar mig ett spratt
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    ak74 skrev 2010-02-15 15:34:32 följande:
    Känner igen det! Jag fick leta efter mitt tyg också   Man kan skratta åt det i efterhand men man låter inte så rolig är man letar efter det [förbaskade] tygskrället...
    nääää dessutom är det ju tomtar på mina nuvarande köksgardiner
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Kaja skrev 2010-02-15 16:53:55 följande:
    Sista helgen i Febuari. 26-28 på Kviberg.
    hmmm det lät ju lite kul
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Mari78 m pojktriss skrev 2010-02-15 18:35:11 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp. Jag behöver all input jag kan få ikring min blogg. Vad gillar ni utförandet: mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/Kom gärna med kommentarer i bloggen, positiva som negativa, tips på förslag till förändring etc, om ngt blivit onödigt tillkrånglat. Även om det inte är jag som "bygger" sidan så behöver jag få höra lite om hur andra tänker kring sidan. Tack på förhand
    För starka kontraster hjärtanen "rör" på sig får ont i ögonen
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

haha jag har fullt shema det närmsta denna helgen ska jag bort med maken, sen den 24 feb ska jag kika på mailingbags o gå på Meandi party, den 26 feb blir det symässan i göteborg med en kompis, den 28 firar vi min födelsedag i v försent, 7 mars ska jag ha klädparty meandi, den 18 mars ska jag ha spaparty, den 19-21 mars ska jag åka o hälsa på en tjej från FL, den 28 mars fyller sonen 3 år

Sen ska jag ju då hinna jobba oxå och fortsätta renovera

Kan någon länka till den lilla symässan i Gbg igen snääälllla

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    yrväder skrev 2010-02-16 16:41:19 följande:
    Jisses! och två Me and I partyn
    japp ett ska jag ju ha själv det andra så ska jag passa på o titta på mailingbags oxå sen är det ju ingetr köptvång utan rätt trevligt att träffas o fika oxå
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd