Inlägg från: 78Misan |Visa alla inlägg
  • 78Misan

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Åhhh jag vill gå på Promotion Expo mässan men vet injte om jag kan få tag på biletter{#lang_emotions_cry} min leverantör ställer inte ut på denna mässan.

Längtar efter sommar
  • 78Misan

någon som vet hur man gör en vattenstämpel till sina bilder????

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Dora skrev 2010-01-15 10:43:36 följande:
    Är det någon som har en bra tut på hur man syr dolt blixtlås?Jag fattade inte beskrivningen i ottobre så mitt blixtlås blev inte dolt. (se klänningen i bloggen)
    jag har kikat på andra saker hon har gjort och tycker att det verkar rätt enkelt att följa men vet inte om det hjälper dig

http://josefindesign.blogg.se/category/tips.html
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    NCL skrev 2010-01-15 19:12:24 följande:
    Nu har jag sytt vetevärmetofflor, förmodligen det fulaste jag sytt på länge för det var inte så lätt att sy fyllda tofflor men oh så sköna för mina kalla fötter.
       det är ju det som är viktigt
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

här kommer bilder på mitt syrum/maskinrum. bilder på förvaring/ datahörn/klippbordsrum kommer en annan dag

symaskinsrymmet.jpgsmåmaskinerna.jpgMelco Amaya XT.jpg

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Fiffa5 skrev 2010-01-18 11:28:40 följande:
    Så du har mer än ett rum! Jag börjar undra om jag har den minsta hörnan med mitt lilla skrivbord och min ensamma symaskin
    vi är 3 personer på nästan 160kvm + att vi håller på att bygga ny hall på ca16kvm + nytt rum på övervåningen på ca23kvm ändå tycker vi inte att vi får plats *i-lands problem*
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Dora skrev 2010-01-18 14:05:28 följande:
    Kan någon förklara för en som är helt grön på photoshop hur man gör för att få bort bakgrunden från bilderna?
    det beror på vilket PS du har och om det är svensk eller engelsk version.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
      madebyinferno skrev 2010-01-18 18:43:45 följande:
    Hmmm, tror jag missat något med vad är det för spännande "helvetesmaskin" du har, att den broderar har jag räknat ut på alla rullar och ramar men det ser ju inte ut som något för hemmabruk direkt ser bara makens min inom mig om jag skulle visa på den som önskeprodukt
    ska se om jag får till nån mer bild senare
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd