Inlägg från: 78Misan |Visa alla inlägg
  • 78Misan
    Lokatt skrev 2010-01-26 17:07:00 följande:
    alltså, jag blir galen! hur gör ni när ni kommenterar bloggar? Jag har sjölv en blogg på blogspot och tänkte nu skriva i Doras blogg, då kan man välja id, antingen min gmail-adress eller openID. Men jag vill ju inte att min email ska står som avsändare, utan min bloggadress, men det går inte!!  HUR gör man??!Sorry för halvt ot, men vill ju kunna kommentera i alla fina sy-bloggar!
    fast mailadressen visas väl inte mer än för blogg ägaren.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    lindalake skrev 2010-01-27 16:28:25 följande:
    på tal om Bibbi så måste jag köpa ny sprättare och sax. Sonen rotade fram mitt syskrin och klippte sönder ett måttband med tygsaxen och bröt sönder av sprättaren. hmm, tråkigt eller roligt? nåja, nu har jag ju faktiskt en anledning till att köpa en soft touch sax
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Kaja skrev 2010-01-27 23:04:19 följande:
    Den är ny sedan något eller några år. Kommer själv från området och har släktingar kvar där. Men, de seglade upp som säljare och säljer mycket på nätet. Supertrevliga! Mamma handlade en ny maskin av dem där häromdagen och lyckades få med lite extra... Så, de GÅR att pruta lite, särskilt bra går det att få med extra-grejer.  *tips*
    Jag hade nog otur när jag va där för jag tyckte INTE om att gå in i den affären. Inte direkt trevlig snackade skit om sina konkurrenter och ganska kaxig.

Så då har jag ju köpt mina symaskiner och brodyrmaskinen på annat håll istället. hade ju som plan att ha köpt från 1 o samma affär men nu blev det ju 2 istället.
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    madebyinferno skrev 2010-01-28 17:53:21 följande:
    riktigt retro och till bra priser än så länge
    mmm jag snubblade över annonserna på massagestolen o sen såg jag dom där småpryttlarna o tänkte att nån härinne kanske är intresserad
    Längtar efter sommar
  • 78Misan

Vad sa ni att en kantbands mojäng kostade till cover pro?????

Längtar efter sommar
  • 78Misan

jag har beställt en kantbandspressarfot till min cover pro orginal gick på 1098:-

Tycker det va så många itråden som skrev att dom kostade 1700 nånting men 1098 stod det i hennes katalog på symaskins affären tog en på 15mm iom att jag inte syr så mycket kläder utan mest filtar o kuddar

Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Bling1975 skrev 2010-02-02 10:55:13 följande:
    Vilken tur! Många leverantörer hade just höjt priset. Skövde som är billiga annars tar tex 1749:- för den.
    fast det här va hennes nya katalog för året. den gamla katalogen kostade den strax under 900:-
    Längtar efter sommar
  • 78Misan
    Bling1975 skrev 2010-02-02 12:11:29 följande:
    Det kanske är de andra som är fula i sin prissättning då. Vilken butik handlar du i, kanske är dem man ska fråga om man inte vill handla från England.
    jag handlar från pfaff i Jönköping hon är återförsäljare för Pfaff, Janome, Bernina o nån mer tror jag. supertrevlig tjej som har affären.  fråga pris o sånt kan jag ju göra om det skulle va nåt nån gång.
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd