Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...
Vi kör väl vidare här.....så att vi inte tappar bort varandra..
Vi kör väl vidare här.....så att vi inte tappar bort varandra..
Tack för alla grattis tjejer!! Förstår det verkligen inte ännu....
Har tid för VUL 12/1, så då kanske poletten trillar ner.
Ja, Hallontjejen, då var det slut med vinkvällarna och återinvigning av Kalles kvällsfika. För min del känns det helt ok, vi kommer ju tillbaka till vinet igen förr eller senare, kanske tråkigare för er att fika varm choklad med mig när ni KAN njuta vin....
GOTT NYTT ÅR!!!
HOppas ni får en härlig kväll och ett underbart nytt år!!
Själv går jag på och jobbar ikväll kl 21....så jag får fira på jobbet. Men det går väl det med antar jag.
Jättelängesen, kikar i alla fall in och säger grattis till lillskruttet
2010 - wohoo! (Var tar tiden vägen?) Hoppas ni alla hade det bra i nyår. Jag njuuuter av den vintriga vintern. Det är ju så här det ska vara! Pulka, skidor och rosiga kinder - I love it!
Är det någon som är ledig fortfarande? Jag är ledig till på torsdag då det är vardag igen. Jag och A funderar på att åka ner till busborgen idag, någon som ska med? Jag tror vi siktar på att vara där ganska tidigt så åker vi hem och äter lunch sen. Fast vi myser omkring i pj fortfarande så vi har lite startsträcka ännu... Hör av er om ni är intresserade!
Godmorgon!!
Hallon: Vi är lediga men just idag har jag lovat Isabella att träffa en kompis till henne och så blir jag kvar och fikar lite under tiden men hennes mamma
Men säg till om ni är sugna på något tis eller ons, än så länge är vi oplanerade....
Kram
Lillskruttet: UNDERBART! Såå glad för er skull!
^ler... bara ler^
Det är ju nästan så man blir sugen på en till ... ^haha^
Mår du bra?
Hallon: Tack.
Nat: Mår rätt ok. Illamående förstås, men ingen större fara. Inte kräkts eller så. Men det krävs ständig tillförsel av mat. Småäter konstant! Och så trött och har dessutom gått och dragit på en förkylning i flera veckor, så det gör väl sitt till.
f ö är ni så himla gulliga här inne, underbara vänner, att jag sitter med gråten i halsen.
(liiiite hormonig kanske
)
Ojojoj..en månad sen nån skrev här sist.. :( Nu måste vi dra ihop en tjejkväll och prata av oss :D eller hur? Skriv i passande tid och dag..
Datum som passar:
/ Kramar Sara
Ja, vi är lite dåliga på att skriva här inne numera. Det får vi ändra på.
Ses gärna och pratar lite snart!! Om ni är med på choklad på Kalles istället för en utekväll....
Var för övrigt på VUL idag och såg vårat lilla busfrö igen. En liten vilde som knappt ville fastna på bild. Några bilder finns i bildgalleriet om ni är nyfikna. Är redan i v 13, tiden rusar iväg. I morgon måste jag ta mig i kragen och berätta på jobbet.....känns så lagom kul när man bara hunnit jobba en vecka. Men men....
Kram på er!