Vårmammor 2007, fortsätter in i 2010...
Vi kör väl vidare här.....så att vi inte tappar bort varandra..
Vi kör väl vidare här.....så att vi inte tappar bort varandra..
tack.
ps. Vi kan väl hålla nyheten här på FL ett tag (och inte ta vidare till FB osv)?
haaaa va skoj!!!!!!!!!!!!! grattis grattis!!!!!!!!! och håller det här och inget ord på FB förrän du skriver det själv...
dillon: jag ska till the studio på lördag...jag o syrran.....ska bli kul att testa att vara modell..
Vaaa!!! Vad roligt
Inte får man reda på nånting...hmmm Vad spännande med ett lillasyskon till Tyra...
Hoppas allting går bra nu
STORA GRATTISKRAMAR SYRRAN!!!
GRATTIS GRATTIS!!!! Massor kramar!! Det är toppen!
Oj så spännande!
god jul alla vänner!!!!!!!!
GOD GOD JUL på er!!
Hoppas ni får en toppenbra helg!!
KRAM
Tak för länken.
Grattis Anna vad glad jag blir.
Hoppas att julen har varit bra för er alla. Tomten har varit här och massor av paket blev det.
God fortsättning till er alla
Hejsan hoppsan... här händer det grejer... Måste börja hänga här igen då ;) GOD FORTSÄTTNING på er alla. Hoppas att julen varit lugn och mysig i härliga vintriga vintern.
Lillskruttet: Iiiiiihhh! stort, STOOORT GRATTIS! Åh, jag blev så glad när jag hörde. Fantastiskt! Nu håller jag tummarna att allt ska flyta på bra och att du får vara pigg och kry under tiden. Kram på dig! (Hej då vinkvällar, hej, hej choklad på Kalles
)
Dillon: Tack söta för ikväll. Pratstunden ger alltid lika mycket energi som träningen. Snart igen va? *tuggar på resterna av pralinerna från alladinasken som jag öppnade igår*
KRAM!
just ja.. tack Darling för länken!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!! HOPPAS 2010 BLIR DET BÄSTA ÅRET
Hallon: Tack själv vännen! Blir allt för sällan numera, hoppas du kom iväg igår. Vi hade gäster och åt hemmagjord pizza och chips och godis istället. Ja nya tag nästa år, haha!
Kram på er underbara tjejer!!