Bebisar födda oktober 2007 del 10
Tråden hade gått ut så jag tog mig friheten att göra en ny !!!
Välkomna gamla som nya, här diskuterar vi allt mellan himel och jord!!!!
Tråden hade gått ut så jag tog mig friheten att göra en ny !!!
Välkomna gamla som nya, här diskuterar vi allt mellan himel och jord!!!!
mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action
Hej, ett tag sen sist kanske, ser att de flesta hare bra, känns skönt.
Klippet är på lilla Ludde som spelar gitarr!
Får ett smärre sammanbrott snart. Är det inte den ena så är det den andra. Oliver vägrar ju sova på dagen längre helt omöjligt att få han att sova. Men orkar han med sig själv då nej. Då vill han sova kl 18 no way säger jag. Då får han lägga sig tidigast kl19 men det spelar ingen roll för ju mindre han sover desto tidigare vaknar han. När han sov middag somnade han iaf mellan kl 19-20 och sov ALLTID till 8-9 ibland kl 10. Nu vaknar han tidigare och tidigare idag kl 04.30. Fattar att detta är någon fas men kom igen. Sömn föder ju verkligen sömn. Någon annan som har/haft det så här. Gör ju inte saken bättre att min lilla fröken inte kan sova heller utan vaknar stup i ett hela nätterna. Inte har jag någon som helst hjälp av mannen heller tyvärr. VI har en KRIS som beror på sömnbrist men jobbigt ändå att bara gnata på varann hela tiden. Så han får sova för hellre 100 gnälliga ungar än 1 gnällig karl.
Har ju provat att lägga han kl 18 och det funkade inte heller då vaknade han kl 05. Men jag lyckades övertala han att somna om kl06.30 och han sover än. Så vi andra har hunnit ikapp med lite sömn så skönt. Sambon är mycket gladare nu när han fått sova. Tyvärr är han super beroende av sömn och funkar inte utan. Och det är jobbigare att höra på han gnälla än att ta ungarna själv. Så han får sova på nätterna så får jag försöka vila på dagen på helgen istället.