• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-03 20:23:04 följande:
    Jag vet inte ens vad det jag säger betyder!
    Nej nu fattar jag inte igen
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-03 20:27:55 följande:
    akta så jag inte bussar Scratchy på dig! fast här var det faktiskt inte den gamla missuppfattningen som diskuterades, utan det var så att man hade dålig lön som lärare för att man VAR en dålig lärare. vore man en bra lärare skule man ju kunna efektivisera och få mer betalt. www.familjeliv.se/Forum-4-188/m49545301.html
    Japp, det var den diskussionen som låg i bakgrunden. Det låter svårt att gradera vad som är en bra/dålig lärarinsatts.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-03 20:29:34 följande:
    MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN vad du kommer tjata om det där...  jag var ju faktiskt inte den ENDA som skrev i den..... Sen försökte du inte ens ta död på den när tillfälle gavs.....

Nej men du tog trådens oskuld, utan att fråga först. Sånt tar man inte lätt på...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-03 20:32:07 följande:
    Ja, här i Malmö förkom det flitigt iallafall, fast såklart även i ännu högre grad i småstaden där min pappa bor
    Men inte hos mig! Min lever är helt besparad från sånt.

Fast den har fått hantera en del annat så det kanske går break even.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-03 20:32:08 följande:
    Fläker man ut sig så där så..... 
    ... så kan man inte motstå?

Nej jag borde vetat bättre när det gäller dig

Ska hitta ett nytt fruktansvärt tråkigt ämne och prova igen. Förra tråden jag startade togs ju bort, men den blev ingen oskuld för den kom upp i 4-5 sidor innan moderatorerna slog ner på det opassande ämnet...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-03 20:34:12 följande:
    Det var en nyhet!
    Ok, det var inte det jag trodde du skulle skriva men...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-03 20:35:34 följande:
    Ja menar...du fullkommligt SKREK : KOM O TA MIG! Eh..ja menar förstås att din TRÅD gjorde det....typ
    Haha Jag veeeeet det, fattar än idag inte varför jag berättade för dig... typ.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-03 20:38:01 följande:
    Va? Är han så "lätt att fånga"?
    När det kommer till mig så är alla lätta att fångas, det är ju uppenbart i alla mina inlägg
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-03 20:40:35 följande:
    Vadärdetvadärdetvadärdet?
    Tror du missade mellanslagstangenten där, prova, den är min favvotangent...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-03 20:41:16 följande:
    bla bla bla, massa text
    Attans vad spännande att läsa! Du vet verkligen hur man plockar russinen ur kakan du!
Svar på tråden Tråddödare forts....