• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-03 20:42:53 följande:
    Det är inte kul att leka med folk som är lätta..Nu menar jag inte viktmässigt, but you get my point..
    Och det är även UPPENBART att det leks.

Nu tar mitt IRL överhanden, hej svejs på er
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-03 22:43:31 följande:
    Såååå användbart! Har man lärt sig det och sen har lite fantasi går det att ljuga ihop vad som helst!
    Det där har jag just praktiserat, funkar huuuur bra som helst
  • Sedek

Teflonpannan går och lägger sig, får se om jag mår bättre i morgon.

God natt på er!

• Sedek

Hej svejs på er

Long time no see... Oh my God vad ni skrivit tjejer (och jag antar att Scratchy är lite skyldig också)

Jag har ett struligt och energisugande IRL för tillfället, men börjar reda ut mina tankar och sakta men säkert minnas vad livet egentligen går ut på, att hänga i tråddödartråden

• Sedek
    Polly S skrev 2010-01-10 18:57:54 följande:
    hej! kul att se dig här! bra att du insett vår storhet! du har varit saknad! hoppas IRL reder ut sig.
    Hej!

Det reder alltid ut sig för mig Ingen motgång som inte för något gott med sig.

Hoppas jobbångesten inte är för överhängande, kan känna lite samma nu efter all julledighet. Måste planera in lite ljuspunkter framöver så man har något att se fram emot!
  • Sedek
    Ord blind skrev 2010-01-10 19:07:51 följande:
    Trevligt att se dig igen. Ja det där IRL kanv ara riktigt besvärligt ibland. Hoppas spurten tillbaka går fort!
    Vardagsrutiner med skola för äldsta killen, skola för mig och jobb som vanligt blir bra. Ser fram emot våren. Ser även fram emot en spännande elräkning som antagligen är på väg efter all kyla...

Hänt nått som man bör veta? Orkar inte läsa igenom allt jag missat...
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-10 19:26:33 följande:
    nu överger jag er för Maken kom precis hem!
    Ord ni aldrig kommer att få höra från mig
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-10 20:15:34 följande:
    Så du ser det som ett framsteg att komma tillbaka till fl? Jösses...
    FL - den oändliga källan till visdom

"den rättfärdiges ord är en källa till liv"
Svar på tråden Tråddödare forts....