• Sedek

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-03 20:08:02 följande:
    så vad har du gjort idag då?
    Tränat, tungt o länge - firat lite att jag är helt frisk nu Och lite annat.

Du då? Tyckte jag läste nått om jobb?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-03 20:08:43 följande:
    Jag tycker du ska vara glad att du ens fick svar i den tråden. Jösses...
    Det är jag inte. Meningen var att starta en tråd som INGEN svarade i, och så råkade jag berätta det för fröken Isnogood som genast pajade den oförstörda trådstarten...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-03 20:09:54 följande:
    fjäskfjäskfjäsk
    Organtaliban
  • Sedek

Ok, klar med läsningen.

Velour:
    Jag har låga tankar om alla utom mig själv, märks inte det i alla mina inlägg...?!{#lang_emotions_djavulsk}

Scratchy:
    Varför är det inte intressant för just MIG? Fattar inte.{#lang_emotions_throwup}

Midka:
    Nej jag har inte druckit fulsprit, drack nästan inget innan 24 års ålder och då bara på bjudmiddagar med jobbet. Fast det var inte så bara kanske, men no need för fulsprit i alla fall

• Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-03 20:12:23 följande:
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, stackars lilla du. Men det var duktigt av dig att hitta ett så fruktansvärt tråkigt ämne...
    Visst var det, jag är expert på att hitta tråkiga ämnen att prata om...

Nobody wants to play with meeeeeeeeeeee..........
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-03 20:16:58 följande:
    nope, inte jag inte, inte än! har jullov tills på torsdag!
    Just det, ni lärare och alla era lov. Jag ska bli lärare i mitt nästa liv!

(ingen kommentar om att vara förvirrad tack, Scratchy.)
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-03 20:17:35 följande:
    däremot har jag tjafsat med en tjej om läraryrket, kanske det du tänkte på?
    Nä jag vet inte vad jag fick det ifrån, skummade igenom denna tråden bakåt, kanske blandade ihop...

Mvh
    En förvirrad
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-03 20:18:30 följande:
    Jo, men det visste jag redan..
    Vadå "jag är är låg"!! Hörrududu!!!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-03 20:20:48 följande:
    Jag hörde att det finns en man i Argentina som heter Sergio. Förmodligen är det inte speciellt intressant för honom heller, men jag påpekade inte det eftersom han inte frågat. Du däremot har frågat, så därför riktar jag svaret mot dig. Tänk om du hade frågat mig och jag letar upp stackars Sergio och talar om för honom att jag inte tror att det är intressant för honom att veta vad jag och Velour gjorde på nyår. Hade det inte verkat lite konstigt? Jo! Så därför talar jag om det för dig istället att det inte är intressant för dig att veta. Fattar du nu?
    Vad får dig att tro att jag inte skall vara intresserad av vad som hände?

Nej jag fattar fortfarande inte, men det är lugnt du behöver inte förklara. Sattsa på lite organvila du
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-03 20:17:51 följande:
    fan, vilken bra dissning!
    En organtaliban är en som "i onödan" sliter på sina organ och måste ställas i transplantationskö. Ta upp en plats för de som måste ha nytt organ pga nått de inte kunde styra över själva.

...ångsökt
Svar på tråden Tråddödare forts....