Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-04 22:17:39 följande:
    Håller helt med dig! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    {#lang_emotions_sunny}
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 22:23:52 följande:
    Det måste vara oerhört jobbigt att leva ett sådant liv, och det får tragiska konsekvenser. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Ja verkligen. Jag hade tur som var han äktenskap nummer två. Första frun blev fysiskt och psykiskt misshandlad, medan jag bara blev psykiskt misshandlad.{#lang_emotions_death} Han hade tydligen lärt sig att man inte ska slåss
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 22:23:52 följande:
    Det måste vara oerhört jobbigt att leva ett sådant liv, och det får tragiska konsekvenser. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Men du menade nog honom. Ja, han kan aldrig behålla vänner. Ingen står ut med honom i längden. Äktenskap och förhållanden kan han ju bara glömma.
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 22:35:28 följande:
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    {#lang_emotions_kiss}
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-04 22:36:24 följande:
    Skit osså....gick o se bilden ända tills jag postade den... I´m the one and only....of my kind...
    Fast det blev en vääääääääldigt fin och vit ruta åtminstone!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 22:36:42 följande:
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Heheh, jag tolkade på båda sätten
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 22:50:13 följande:
    God natt! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Godnatt och trådkramar *får ej glömmas*
    Analysera mera!
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-04 23:32:59 följande:
    Oj, dödade jag tråden nu? Peta, peta...
    Näääää! Det nöjet ska du inte få
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-04 23:33:42 följande:
    Hon är ju lite av en kändis här på FL, vann nyligen omröstning som minst populära medlem t.ex. Så mycket av det hon skriver är ju provocerande.
    Så hon blev vinnaren? Föga förvånande. Helt sjuka kommentarer hon slänger omkring sig.
    Analysera mera!
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-04 23:37:37 följande:
    Nä, nu måste jag lägga mig! Fått rump-värk av allt sittande... Kommer säkert att drömma om analblekning .
    Hahaha! Det är ett roligt fenomen det där

Men godnatt på dig. Och trådkramar!

(se vad du gjorde J hjärtar A, nu har jag fått tvångstankar. Jag MÅSTE skriva *trådkramar*)
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....