Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-04 23:45:40 följande:
    NU städar jag... imorrn kommer ju svärfar & yngsta svägerskan på lunch!nåja, jag har iaf bakat morotsmuffins, så lite damm i hörnen kanske inte gör ngt?
    Nu? Tja, varför inte?

Kan inte du skicka några muffins?*yum yum*
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-04 23:52:30 följande:
    jag hade ju roligare saker att göra tidigare idag -ja, nu med egentligen...klart jag skulle om jag trodde de skulle klara frakten!
    Mumsfilibabba!

Vad för roligt gjorde du idag då?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 00:10:01 följande:
    njutit av att både Maken och jag är lediga, myst, sett en massa "Simpsons"-avsnitt, lagat mat ihop
    {#lang_emotions_sunny} Härligt!
    Analysera mera!
  • Velour

Vad sugen jag blev på en nattmacka!

Vart tog Scratchy vägen förresten?

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 00:14:00 följande:
    jag med -fast en skopa! med te till!
    Shit, vad lång tid det tog till poletten ramlade och jag förstod att du menar skorpa

Så, ska vi ta oss en macka?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 00:43:18 följande:
    haha, en skopa med ost! (finns säkert folk som äter...)nu fikar vi rött te & skoRpor med ost!
    En skopa med ost...låter sådär lagom gott.

Vad gott med er fika. Jag åt precis en macka med mörkt bröd, tre korvskivor och två tomatskivor på. Yum!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 00:47:35 följande:
    låter gott det med!hur dags går din son och lägger sig? (tänkte på att du var så kvällspigg själv, BM sa till min mamma att det var ärftligt... )
    Han brukar lägga sig runt 20.30.

Ärftligt? Det kanske är så, jag vet inte. Min mamma lägger sig otroligt tidigt, men det är för att hon vaknar i ottan. Min pappa brukar lägga sig sent, så jag kanske har fått det av honom.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 00:59:06 följande:
    båda mina föräldrar är nattugglor så inte undra på att jag blev som jag blev! bor sonen hos dig på heltid?
    Ah, så i ditt fall är båda nattugglor? Men jag tycker att det är otroligt mysigt att vara vaken lääänge. Natten känns alltid så speciell.

Ja, sonen bor hos mig på heltid, men vi har delad vårdnad. Sonen träffar sin far tre ggr/vecka.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:00:44 följande:
    ja, var är Scratchy?
    Lite konstigt att han inte är inne med tanke på att han brukade vara vaken längst.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....