Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Snyggt Scratchy.

Godnatt Midka.

Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:01:02 följande:
    ge hit!! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    {#lang_emotions_cheers} Grattis!!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:15:53 följande:
    Oj. Det tar hus i helvete?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-04 21:24:07 följande:
    hjälp!
    Jag önskar att jag kunde träffa henne när hennes barn blivit tonåringar, med chipspåsar och godis o.dyl. och påminna henne om vilket lat morsa hon har varit som har vanvårdat sina barn. Hade hon tagit tag i dem i tidig ålder så skulle de ju aldrig börjat äta chips och godis, eller hur?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:24:38 följande:
    Haha! Fint inlägg där Velour!Man ska alltid akta sig för folk som säger att de är empatiska. Empatiska människor säger inte att de är empatiska. De säger att de försöker vara empatiska.Men men, man får väl acceptera det då vi tydligen "samlever i ett så kallat samhälle". 延雪平最好!
    "Empatiska människor säger inte att de är empatiska". Eeeexakt!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:25:10 följande:
    Sarkasmen flödar... 延雪平最好!
    Heheh...man skulle ha varit där och bevittnat ett sådant fenomen
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:25:57 följande:
    passa dig för den människan, hon drar sig inte för personangrepp så fort något går emot hennes moral. Hon kallade mig för fyllo i "Nu är jag full 10". Och så blir hon upprölrd för att hon blev avstängd i ett dygn p.g.a. det! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Ja, jag har (tyvärr) sett henne i andra trådar där hon försöker uppfostra andra människor. Det tragiska med henne är att hon är så enormt tom inuti. Enligt den info jag har om henne, lever hon efter en sorts barnuppfostransbok. Hon är lika fanatisk när det gäller den boken/författaren som en terrorist är fanatisk när det gäller dennes tro/ideologi.
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-04 21:27:51 följande:
    Helt oprovocerat kallade hon mig för fyllo bör understrykas. Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Det kan jag tänka mig att hon gjorde. Är det någon det är synd om, så måste det ju vara hennes egna barn som säkerligen inte kommer att få uppleva världen med sina egna ögon, utan det mamma tillåter dem att uppleva (vilket inte verkar bli mycket).
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:28:06 följande:
    Jasså det var dig vi slog ihjäl... oh well... 延雪平最好!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....