Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 01:04:32 följande:
    ja, natten rår man om själv på ett annat vis! funkar den biten bra? trots hans mamma..?
    Vi har haft många gräl och turer fram och tillbaka hos Familjerätten om detta, men annars funkar det.

Han vill ha växelvis boende, men det vill inte jag. Jag vill inte vara ifrån min son i en vecka. När han blir äldre, myyycket äldre, och vill vara en vecka hos sin far, så kanske jag går med på det då. Men absolut inte nu.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:10:25 följande:
    ja precis. kan han ha bättre saker för sig?
    En pudding
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:11:51 följande:
    tror du är en cool mamma!
    {#lang_emotions_sunny}

Jag försöker iaf.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:12:37 följande:
    Ah, just det. Ett nummer fick jag.

Tackar!

Så, hur många barn sa du att ni har?
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:17:02 följande:
    inga alls, bara hund (och nej, det är inte min bebis eller annat blaha)
    Hahah Det var roligt skrivet!

Det finns följdfrågor på detta, som du vet, men de är nog för dumma för att ställas, så jag låter bli
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:22:49 följande:
    som lärare har man hört alla dumma frågor. eller förlåt, det finns inga dumma frågor menar jag ju förstås.fråga på du!
    Men då vet jag mina få frågor bara kommer att vara bland de många dumma du får.

Nä, men har ni valt att inte skaffa barn eller blev det bara så?
    Jag är av den åsikten att man inte måste skaffa barn eller att man inte måste gilla barn ens, men det är alltid intressant att veta varför folk gör på ett visst sätt. Vi som skaffade barn får också vi svara på frågor som "var det planerat?" etc.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:28:53 följande:
    är det inte ganska oförskämt att fråga om det var planerat?! nej, ingen av oss har haft ngn barnlängtan. alls.as simple as that.
    Jag har faktiskt aldrig känt att det varit oförskämt att fråga mig om min son var planerad. Vet ju att många blir med barn utan att riktigt ha pratat igenom det och faktiskt bestämt sig för det, men ändå behållit barnet när det väl blev till. Kanske därför som många undrar om det var planerat (vilket det var i mitt fall).

Ok, då vet jag er orsak. Så!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:35:43 följande:
    jag som inte varit i den sitsen tänker ju lite att man skulle ta det som "tänkte ni er för? varför skaffade ni barn?", men så är jag också smått paranoid.
    Jo, kan förstå att det går att tolka det så också.

Nä, paranoid skulle jag då verkligen inte säga att du är. Det är väääldigt många som tar illa vid sig av en sådan fråga.

Kanske är det jag som är "teflonpanna" egentligen
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-05 01:36:47 följande:
    nope, dags att ta ut hunden, sen läsa. ska bara hitta ngn ny bok att börja på. gonatt och sov gott Velour!
    Okidoki! Ha det så mysigt.

Godnatt och trådkramar! *faan, måste sluta med det där*
    Analysera mera!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2010-01-05 06:59:39 följande:
    hur menar du nu?Ska du tvinga ungen att hänga med morsan i 18 år bara för att du inte vill vara ensam? ;)
    Just precis!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....