• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-07 12:49:30 följande:
    fortfarande inget från min mor, men nu är de väl iaf hemkomna (? tror jag...).fick dock ett jättegulligt SMS från svärmor, skönt att hon är en så underbar person när blodsbanden trasslat till sig.
    Har nog missat vad som har hänt.

Inte rolig när det blir trassel inom familjen. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 12:50:04 följande:
    Menar du det han skrev om att begrava sin dotter levande för att hon har flirtat med en kille? Ja, det var väääldigt rumsrent med tanke på vad du och jag tänker
    Åho, jag har inte skrivit ut en tusendel om vad jag tycker och tänker om ----- .

Läste du inlägg # 10129 jag hade skrivit till sedek? ;)
  • I Blackrose I

Velour:

Jag ska kanske boka tid för piercing på lördag eftermiddag nåt. Vad tycks? :p

Vill ha en liten sten höger ovanför läppen. Hade en födelsemärke där i form av en liten rund svart prick om du tänker dig ( Madonnas fake prick på 80-talet ) men det har börjat gå bort konstig nog. Tänkte jag skulle sätta dit en liten svart diamant sten. Vad tycks? ;)

• Velour
    Roses skrev 2010-02-07 12:52:36 följande:
    Done, har Shahram solati på högsta nivå. Såg en vimsig son som var på väg till toan för en stund sen så nu är det bara att få upp maken och lillsk*t. ;)Lillsk*t vaknade 8 imorse och somnade igen runt 11 tror jag det var i makens famn. Ska nog ta och hoppa på dom. Vad tycks? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad jag tycker om saken? Såhär:

{#lang_emotions_demon}

• Velour
    Roses skrev 2010-02-07 13:03:21 följande:
    Velour:Jag ska kanske boka tid för piercing på lördag eftermiddag nåt. Vad tycks? :pVill ha en liten sten höger ovanför läppen. Hade en födelsemärke där i form av en liten rund svart prick om du tänker dig ( Madonnas fake prick på 80-talet ) men det har börjat gå bort konstig nog. Tänkte jag skulle sätta dit en liten svart diamant sten. Vad tycks? ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det skulle vara snyggt. Men eftersom du nu frågar mig så hade jag personligen valt vit diamant. Och eftersom det är din läpp så väljer du vilken färg du vill{#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 13:05:03 följande:
    Det skulle vara snyggt. Men eftersom du nu frågar mig så hade jag personligen valt vit diamant. Och eftersom det är din läpp så väljer du vilken färg du vill
    Jo, det sa en annan också men eftersom jag har mörkt hår, mörka ögon så syns en svart diamant bättre än vit. Eller hur?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 13:03:35 följande:
    Vad jag tycker om saken? Såhär:
    Hehe, skickade iväg stora sonen så han får hoppa på dom och väcka "daggmaskarna" :p
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 12:56:58 följande:
    Åho, jag har inte skrivit ut en tusendel om vad jag tycker och tänker om ----- .Läste du inlägg # 10129 jag hade skrivit till sedek? ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, jag läste inlägget. och ja, jag tycker inte om att kopplas till en religion som jag inte har bekänt mig till. Spelar ingen roll att många i min släkt har valt islam som religion eller blivit uppfostrade att tro på islam (även om de är bra människor). Det har inget med MIG att göra eftersom jag har en helt annan syn på religion och det är att man är tillhör en religion bara om man bekänner sig till den, inte annars. Så nej, jag är ingen muslim och kommer aldrig att bli det. Jag är iranier och det räcker så väl
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 13:06:49 följande:
    Jo, det sa en annan också men eftersom jag har mörkt hår, mörka ögon så syns en svart diamant bättre än vit. Eller hur? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Helt klart syns en svart diamant mer än en vit, hur man än ser ut. Men jag tänkte på snyggheten och i mina ögon är en vit lite finare. Samtidigt, du kanske tycker att du vill ha en svart för att det ska likna just det där födelsemärket och då tycker jag att du ska ta den svarta diamanten
  • Velour

Men nu måste jag gå och plugga vidare. Vi kanske syns ikväll!

Ha det gött och ta det lugnt med familjen Kram!

Svar på tråden Tråddödare forts....