Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-31 22:11:57 följande:
    Vill du att jag ska ge dig en ingående förklaring på vad som händer i kroppen när man har pms och mens, eller inser du själv att du har fel..
    Du får gärna slösa din tid på att förstärka mitt argument över er dåliga ursäkt.
    Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-31 22:12:38 följande:
    Eftersom det är du?
    Det finns ingen logik i någonting du skriver längre...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 22:15:08 följande:
    Eller så har naturen sett till att självmant förstöra för kvinnor en gång i månaden, trots att vi egentligen är änglar och hatar att vara så sura just när det är dags för mens. Jag menar, tänk dig, du sväller upp och blir tröttare än vanligt (trots att du gör allt för att hålla den fysiska och mentala balansen) men att du måste fortsätta vara lika glad för det eftersom ingen visar förståelse. Sen, under nästan en veckas tid, förlorar du tillräckligt med blod för att fylla massor av laboratorierör. Hur kul känns det på en skala?Vad har ni killar för ursäkt? (vad för ursäkt ni än har så räcker det ändå inte)
    Men oj vad lite ni fattar plötsligt. Grunden är att alla människor har hormoner, både killar och tjejer. Det är bara det att ni har det centrerat till några dagar i månaden. Alltså vet ni att ni har alibi under den tiden, och kan sådeles skjuta upp andra agressioner till den tiden då ni har något att skylla på. Vi killar har inget att skylla på någonsin, för att trots att forskare säger att män har lika mycket humörpåverkande hormoner som ändras under månaden så är det utspritt på ett sånt sätt att de här extra agressionerna som kommer av yttre påverkan oberoende av hormoner, inte kan tas ut på något sätt eftersom vi aldrig har ett socialt accepterat alibi. Fattar du inte nu så får du inte veta!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 22:24:40 följande:
    Ja precis! Det finns inget värre än ett par graders feber och lite rinnande näsa. Världen borde stanna när män blir förkylda!
    Jag har inte varit förkyld på flera år. Jag har inget alibi för någonting. Därför jag tränar kampsport så att jag få ta ut mina agressioner på någon...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:10:41 följande:
    Klåda (=Scratchy)? Hade han bara slutat höra av sig så hade det vart lugnt men han ge sig inte, envis grabb.
    Klåda=Itch...

... som av en händelse rimmar på bitch...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-01 00:15:30 följande:
    Jag vet.. men du är som en klåda, hur mycket man smörjer för att få bort den så kommer den alltid tillbaka.
    Okej, men nu försvinner jag och ni kommer inte att se mig i tråden på länge...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-01 23:14:28 följande:
    Men skojar ni.. har alla gått och lagt sig.. och ff ingen klåda.
    Vadå ff?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-02 00:08:19 följande:
    Vad skum killen var som höll till här igår natt Såg att han är avreggad.
    Vilken kille?
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-01 11:38:59 följande:
    Flyttar fram denna lite ifall han inte orlar kolla bakåt i tråden.. Åh Scratchy, min itchKan jag inte få bli din bitch.Som den gammling jag är,behöver jag någon som du som mig lär.Hur man är hipp och cool,vilken längd man ska ha på sin kjol.Du var så röd och fin,du matchade min julgardin.Nu dit finger vi få se,kan du mig inte mer ge.. Åhhhhhh Scratchy! *gör vågen*
    *torkar tårarna som rinner ner för kinden*

Du får gärna bli min bitch om inte Velour misstycker. Sedek är ju också min bitch nu men han är på lägre nivå (tillsammans med Trailer Trash) så deras åsikt räknas inte.
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
Svar på tråden Tråddödare forts....