Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Okej, nu har jag läst ikapp. Var jag inte här igår eller?

Först av allt, samberg är ju dummare i huvudet än den där männskan som brukade komma in i vår förra tråd. Den personen var ju bara förvirrad, men samberg har ju alldeles för mycket frustration. Jag tror att den människan är ledsen i själen.

Precis som allt annat på min kropp så är min penis större än de flestas. Men tack för att ni spekulerar bakom min rygg.

Hur som helst så kan ni inte ha mig varannan vecka. Det finns fler som vill ha en bit av Scratchy så det blir högst en dag i månaden som schemat ser ut nu. Och gratis är jag inte heller.

Nu ska jag sova för jag börjar mitt nya jobb imorgon.

Good night my bitches!!!

Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-02 00:34:17 följande:
    Vem bryr sig vad hon tycker.. det viktagste är ju vad du tycker. *Räkna mig numera som Klådans bitch*Kommer jag att vara på högre nivå än Sedek och TT?
    Ja du är högre än Sedek och TT, men kom ihåg att Vellan befinner sig flera våningar över dig så du är hennes bitch också... you'll be sore...
  • Scratchy

Grattis Mandi till #8848!!!

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-02 00:38:30 följande:
    Han skrev även i din "äckligaste-du-haft-munnen"-tråd, där han skrev något rätt vidrigt också. Nu vet jag inte om det var sant eller ej.Det gör inget, jag låter alla andra ta dig. Jag har fått min beskärda del redan Lycka till på jobbet imorgon!
    Samberg har inte skrivit i min tråd vad jag kan se. Referera med inläggsnummer... or die...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-02 00:48:42 följande:
    Vilken är din tråd?
    Motivera vad du har med det att göra så kanske du får veta... livet som Scratchys bitch är inte enbart en dans på rosor du vet...

Varför har jag inte dig på facebook förresten?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-02 00:51:07 följande:
    Jo det gjorde han. Att han inte finns där nu beror säkert på att nån anmälde hans inlägg, för den var väldigt stötande
    Jaha... det kan man ju hoppas...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-02 00:52:15 följande:
    Nej det missade jag, men det skrev han om i mina bröder är döda tråden oxå. Men vet i fan vad man ska tro, är han en fb:ar som bara kommer hit för att driva med fls moraltanter? Tragiskt om det är sant..
    Förklarar i så fall hans agressioner... både om historien är sann eller om han hänger på fb... nästan lika illa...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-02 00:53:30 följande:
    För att jag inte är någon idiot. För ingen på fl har mig på fb och ingen har frågat heller för den delen.
    Vilka kvasiargument... men men... nu är du även Sedeks och TTs bitch...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-02 21:19:52 följande:
    Ekivokt, måste vara skånska det med...För det kan inte vara så att mitt ordförråd är skralt, aldrig i livet!
    Hehe... det används nog i hela Sverige... i alla fall de delar där människor har bra ordförråd... alltså inte i Stockholm och uppsala, men överallt annars...
  • Scratchy

Good evening bitches!!!

Min första dag på jobbet var underbar...

Svar på tråden Tråddödare forts....