Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-31 15:11:33 följande:
    Nej, men du skrev att det var ett outforskat område, det var därför jag frågade.
    Jaha... ja, jag menade att jag inte sett några avhandlingar skrivna om hur pms-problem orsakar konflikter i familjer. Det borde ju dock finnas en himla massa empiri tillgänglig för insamling...

(Eller blir det empiri först när det är insamlat? Vad är det i så fall innan?)
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-31 16:51:47 följande:
    Hörru, ska du inte va rädd om imagen? :p Du har skrivit alldeles för många "vettiga" inlägg senaste dagarna. Kan ju börja tro att du trots allt är mänsklig. :p
    Men det är bara i denna tråden...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Pladdertanter...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 17:33:51 följande:
    Scratchy.....beklagar...
    Beklagar vad?
  • Scratchy

Jaha... är det det som Tavegyl är till för? Jag har hittat det hemma, men kom inte på vad det var bra för.

• Scratchy
    Roses skrev 2010-01-31 18:25:06 följande:
    Vad gör det dig till? Tjuvläsartant? Nice avatar. Nytt make over?
    Samma bild som innan, fast denna är inte retucherad. Så här ser jag ut egentligen...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 18:11:05 följande:
    Ja, men det är den gulliga varianten på könsorganet.Allihop, nästa gång ni ska åka till ön Kos i Grekland, så tänk på kvinnligt könsorgan. För kos betyder just f***a på persiska
    Är det bara när jag ska till Kos jag får tänka på kvinnliga könsorgan? Tack för den du... då får du bara tänka på manliga när du åker till Sibirien...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-31 18:27:51 följande:
    Jepp, kleta du på....
    Kleta på? Hur kletar man på en tablett? Ni iranier är så kreativa...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 18:30:18 följande:
    Vi satt däruppe nånstans...men vi kunde se henne ändå. Hörde att kungafamiljen också var där. Sant? Men det var stort att se henne live Jaja! Jag läste väl fel då! Du behöver inte rub it in my face!!!
    I want to rub something in your face... vet inte vad, men vi kommer säkert på något... tavegyl kanske...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-31 18:32:37 följande:
    Man mosar det dummer och blandar det med lite lite vatten så det blir som en deg sen kletar man på förstår du. Kemi A fick jag i övrigt VG
    Bara VG? Och varför talar du om det?

Var det det du lärde dig, att om man mosar en tablett och blandar med vatten så är det inte en tablett längre? Ooooooooookej...

Men vad ska jag smeta tavegylen på då? Den hjälper bra när man sväljer den mot allergi-klåda, men har ingen lust att smeta den på något. Förutom Vellans ansikte då, men det känns inte som att förarbeter är så inspirerande. Mosa tabletter hit och dit...
Svar på tråden Tråddödare forts....