Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Vellan, du har fortfarande inte kommit på mina två andra favoritdjur...

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Ledtråd för det djuret som inte är en orm:

Gamla pianotangenter.

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 23:52:11 följande:
    Elefant!
    Braaaaaaaaa... då får du en klapp på huvudet...

... de två ormarna då?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 23:56:33 följande:
    Oj, vänta. Vadå de två ormarna?
    Förutom elefanten så är det två olika ormsorter... sammanlagt tre djur...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 00:03:20 följande:
    Kobra och anakonda.
    Den ena var rätt...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 00:44:45 följande:
    Anakonda och en orm som jag nog inte vet namnet på!
    Haha... också rätt!!!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-31 02:02:29 följande:
    Fast jag vill fortsätta att gissa: Pytonorm?
    Kommer inte ihåg vad den heter. Ska kolla upp det imorgon.

Godnatt!!!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-31 07:38:16 följande:
    Då förstår jag Har aldrig varit tillsammans med en tjej som blir åtminstone liiite surare än vanligt under ett par dagar per månad?
    Har jag sagt att jag inte varit det eller? Har haft två förhållanden i mitt liv. Den ena försökte verkligen sköta sig och lyckades ganska bra. Så länge man inte nuddade henne eller pratade med henne eller använde den sortens humor som hon brukade tycka om, eller undvek henne eller höll med henne eller sa emot henne eller tittade på henne eller undvek att titta på henne så höll hon sig lugn och fin.

Den andra tjejen var jobbig hela tiden så det kunde liksom inte bli värre vissa dagar i månaden.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-31 14:19:43 följande:
    Japp, efter regn kommer solsken osv
    Finns det ett och så vidare på den? Jag vill höra fortsättningen...
Svar på tråden Tråddödare forts....