Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-06 23:43:36 följande:
    Äh, det säger du för att få kompisar...Blablablablabla.Dessutom är det som sagt var inte mycket att hitta, och resan och alla dessa dyra drinkar den där Velour ska ha kommer äta upp all profit.Tycker vi skippar grävandet och maffian och så dricker vi drinkar istället!
    Nähä, men då åker jag till San Andrés istället. Så får vi väl se om Vellan följer med mig till en paradis-ö eller om hon följer med en man, som påstår sig ha grävt ner en skatt som inte är värd att gräva upp, till ett u-land för att bli nersupen av honom.
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-06 23:56:19 följande:
    Valet är enkelt..
    Tänker du tala om det?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 00:04:59 följande:
    Absolut. Jag drar till Kalifornien istället!
  • Scratchy

Good evening bitches!!!

• Scratchy
    Midka skrev 2010-02-07 19:51:18 följande:
    Jösses vad ni har det trassligt!Mandi: Ta inte skit! Om dina vänner inte kan respektera dig  -  BYT! Lätt att skiva,,, jag vet. Men jag tycker inte att man ska behöva förklara sig inför puckon. Kan de inte fatta, lägg ner! (Vi finns ju ! bara när du själv vill...!)Fiona: Mammor är svåra att byta ut. Gå i terapi! Hon är skyldig dig allt och du är inte skyldig henne något.Velour: *suck* inte avdundsjuk. Funderar på att börja plugga till hösten men jag tror jag skjuter upp det ett år till.....JhA: Verkar som att det flyter på?S-mannen: Vilken fin avatar!Om Ord Blind.... Skulle inte hon föda barn snart? Eller så kom vi lite för nära henne... Man vet aldrig!Vi ahr haft det toppen i helgen! Skottat snö, spelat, städat... = toppen!!Ska natta lillen nu... ses sen!!!
    Tack!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 03:44:16 följande:
    Dags för uppdatering av antal inlägg per tråddödare i den här tråden! Listan börjar med den som har gjort flest inlägg och avslutas med den som har gjort minst antal inlägg. Hoppas att jag inte har missat nån. Isåfall - skriv mer då så att du syns! Velour (inkl. detta inlägg): 3199Fiona: 1224Scratchy: 1083Midka: 798JhjärtarA: 765Sedek: 753Roses: 675Isnogood: 500Mandi74: 439Ord blind (som har övergett oss): 374Grizelda: 136Harlow: 36Confiligere: 25
    I procent tack!!!
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-07 20:27:46 följande:
    Räkna själv..!Eller kan du inte.
    Om jag kan? Klartt att jag kan.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 20:52:59 följande:
    Den uträkningen får du stå för!
    Okej, här försöker jag ge dig chansen att verka smart för en gångs skull genom att räkna lite, men okej, vill du inte ta chansen så vill du inte...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-07 21:02:28 följande:
    Ja och du vet att jag inte kan matematik och därför retas du med mitt okunnande genom att begära att jag gör en procentuträkning. Bad boy!
    Jag hade ingen aning om att du var så blåst...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:03:00 följande:
    Upp till bevis.. om inte annat så har väl du en miniräknare i din dator du oxå.
    Jag räknar allt i huvudet. Det är faktiskt huvudräkningsprov på anställningsintervjuerna till mitt jobb...
Svar på tråden Tråddödare forts....