Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-14 00:44:19 följande:
    Näää det är för att USA inte vill ha mig. ÄN! Men vänta säger jag bara, vänta....hehhe...
    Tur för dom det.. *fundera på att elda upp usa*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:45:42 följande:
    Shit pommesfrites! Honom hade jag helt glömt bort. En mycket märklig man den där Hasse (hoppas det inte är din idealman)
    Hahaha.. nä, så långt ifrån man kan komma.
  • Mandi74

Kan ni förklara ett fenomen som ofta förekommer här på fl för mig, för jag fattar inte grejen.

En arg kvinna startar en tråd där hon snackar så illa om sin man så han är ingenting värd, sen när folk håller med henne om att hon borde lämna honom och att han behandla henne illa.. då börjar hon försvara honom istället. Vad vill dessa kvinnor med sina trådar?

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:50:01 följande:
    VA?
    Ja, så du inte kan flytta dit.. *räcker ut tungan*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:51:10 följande:
    Phu!!Du skriver att du är en som hellre tar emot, men finns det NÅGON man i verkligheten som du gärna hade velat piska själv?
    Nej.. jag har inte den läggningen i mig alls så det skulle bara kännas fel för mig. Visst så kan det vara kul om man leker lite att ge honom en dask på rumpan men inte i bestraffningssyfte, noppe.

Däremot finns det dom som jag gärna skulle köra över med bilen eller skicka maffian på, men det är en annan sak.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:52:18 följande:
    Förvirrade kvinnor som bara ville skriva av sig. Inget att bry sig om
    Jo, men de kan ju inte bli arga när de får medhåll och börja försvara sin man..

Eller kan och kan.. men du fattar vad jag menar. 

*ska gå och röka*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:57:18 följande:
    *vrålgarv* Den var bra! Och ja, ett par såna personer har nog de flesta av oss, dvs såna man hade skickat maffian på osv.Så det finns ingen man du skulle vilja ge smisk som bestraffning. OK.
    Känner du nån i maffian som vi kan skicka på våra "offer"?

Även om jag känner att hämnde löser inga problem så finns det vissa man ändå skulle vilja få känna på hur det är att vara på den utsatta sida..

Och fattar de inte första gången, så skickar man dit dom igen och igen.. tills de fattar. *det har jag lärt mig*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 00:59:10 följande:
    Ja, jag förstår absolut vad du menar och håller med dig också. Är det någon särskild tråd du tänker på? För det finns ju en hel del såna trådar.
    Nej.. som du säger så finns det många..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 01:06:57 följande:
    Scratchy nämnde för ett tag sedan att han kände mafiosos Så han är nog rätt person att fråga.Annars håller jag med dig. Ibland tar orden slut och fattar de inte måste man spela spelet på deras sätt
    Vad förvånad jag blir.. {#lang_emotions_dreamer} 

Scratchy: Kostar dina maffiakompisar pengar eller ställer de upp för nöjets skull?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 01:10:56 följande:
    Jag undrar om jag själv någonsin var så...
    Som startade trådar och gnällde?
Svar på tråden Tråddödare forts....