Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-13 19:59:00 följande:
    Duktigt att du tackade nej.Men har du också svårt att låta bli alla godsaker generellt?  Då får vi gå omkring och hålla i varandras öra hela tiden
    Nja.. min mage är så konstig ibland så då jag knappt äta nånting som är onyttigt för jag får inte behålla det ändå. Har man då varit inne i en sån period ett tag så vänjer man sig..

Men pms och chocklad, kan man överleva det annars?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 20:00:54 följande:
    Komplicerat. Men det betyder för tillfället i stort sett varje helg, men inte så mycket på veckorna.Du då?
    Sonen bor hos mig alltid, just nu har hans pappa honom lite när han känner för det.. men egentligen varannan helg.
    Så nu sista månaderna så har jag antagligen haft sonen hemma eller flickorna, så därför är det extra skönt ikväll.. att äntligen få vara lite ensam.
  • Mandi74

Ska vila en stund (är så extremt trött ikväll) innan jag ska vara chaffis, gick med på det för att slippa följa med ut ikväll.

Men vi ses senare om ni är här då.

Vellan: Jag kommer tillbaka så försvinn inte för kvällen nu!

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 20:05:29 följande:
    Förstår! Passa på att njut nu då Melodifestival, popcorn, vin kanske?Jag ska äta en massa havregryn o mjölk nu, det är ju lördag!
    Melofestivalen, vin.. du skojar med mig.

Det blir datorn och cola.. Får inte dricka alkohol. *tycker synd om mig själv*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 20:08:13 följande:
    Bra mage du har. Ska vi byta? Du, PMS och choklad? Jag åt 600 gram choklad på några dagar när jag hade PMS sist. Det räckte inte kände jag, men när jag såg min vikt på vågen tänkte att det nog får räcka trots allt.Nu vet jag inte vad för sorts chokladmonster du är, men för mig var det mer än jag egentligen klarade av i vanliga fall.
    Haha.. du kan gärna få min mage om du vill, den är bara skit. Har tre magsår som vägrar läka,  har haft dom sen i somras, magkatarr, har en kronisk inflamation i tarmen och en massa divertiklar på tarmen.. Allt detta gör att kroppen inte tar till sig det järn som kroppen behöver så jag har en ständig blodbrist, nu fick jag järndropp i höstas (gick i 7 veckor 2 ggr i vecka) så nu ligger blodvärdet på 120. Men jag går 1 gång i månaden för att kolla blodvärdet, varannan månad gör jag gastroskopi för att kolla magsåren..
    När jag kommer in i en "dålig" period så får jag inte behålla någon mat, det tar ca 30 minuter, en massa ont i magen och så är maten ute igen. Närjag kommer in i "riktigt dåliga perioder" får jag inte behålla varken mat eller drick, får feber och antagligen så får jag ligga på sjukhus (vilket jag vägrar) så jag få åka till sjukhuset varje dag för att få näringsdropp för att inte bli uttorkad. Sist jag var i en sån period så höll det på över 4 veckor, jag rasade en massa i vikt och hade ingen ork alls kvar.

Så vill du byta, så gärna för mig.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 20:22:12 följande:
    Herrejisses...Vad sjutton är det med dig egentligen? Såhär var du inte i början...
    Är det han som är Scratchys vän som du pratade om innan eller vad heter han?
  • Mandi74

Meh.. har alla loggat ut nu när jag vilat klart och kört fullisar..

Vellan!! Vart är du!!

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 22:07:57 följande:
    Erkänna att vi skulle bli fina på en bild tillsammans med våra muskulösa ryggtavlor
    Olalala.. *dreglar bara jag tänker på det*

Är du lika vältränad som Isse?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-13 22:09:35 följande:
    Någon som har gratisversionen av spotify och kan skicka mig en inbjudan?
    Jag har den i min dator men jag vet inte hur man gör.. Vet hur ikonen ser ut och att den ligger på skrivbordet.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 22:09:54 följande:
    Jag tror Scratchys vän som det refereras till ibland är Confligiere eller nått sånt. Nu råkar jag ha en annan teori om det, men jag ska inte partypoopa.
    Meh.. berätta nu, stämningen är redan förstörd ändå om jag måste sitta här och undra.
Svar på tråden Tråddödare forts....