Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Natti vännen!

*smiter iväg*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Springer inom och säger hej och hej då! Ska hoppa in i duschen, tänkte passa på när sonen är iväg.

Scratchy: Du var ff grön när jag skrev att jag fick sist ordet.. Så det så!

• Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-13 12:47:10 följande:
    hej Mandi! trevlig lördag på dig!
    Trodde jag att jag skulle komma härifrån så snabbt.. man fastner ju alltid någonstans.

Men nu in i duschen.

Detsamma!!
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-13 14:58:13 följande:
    Mandi nu vet jag vem den där Scratchy är som du snackade om. Fan han är ju nästan lika elak som mig.
    Du är inte elak, bara töntig.. du blev ju för fasen stött igår för att jag dömde ut dig för snabbt. Meeeeesigt..
  • Mandi74

Hallon! Har varit borta och käkat middag, sen blev jag av med sonen.. han ville inte följa med hem.

Fan, förr.. (fan vad gammal jag känner mig nu) men när man var yngre och barnen var borta då hade man panik om man inte hittade någon som ville gå ut med en, nu stänger man telefonen om man är barnledig för man vill inte bli störd. Det är så skönt att bara vara hemma.. helt ensam.

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 19:27:49 följande:
    Jordgubb?Har varit hemma och käkat middag, blev inte av med några barn då de 3 små ville stanna här hemma och sova. Alla vill gå ut med mig i kväll men jag kan inte följa med, måste nog stänga av telefonen för det ringer hela hela tiden folk som undrar om jag vill med ut och festa på stan.Eller nått sånt...
    Haha.. nä, du är inte bitter.

Hur mycket har du dina barn?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 19:52:51 följande:
    Ujuj vad jag har ätit idag. Kakor, sockerkakor, mat, frukt...Fasen, jag börjar bli odisciplinerad vad gäller mat igen. Nån som vill dra mig i örat? (det kan jag tro att ni gör med nöje )
    *s* vi få hålla koll på varandra i fortsättningen, fast jag tackade faktiskt nej till glass idag.

(men mest för att det inte hade mjölkfri hemma och jag vågade inte testa den vanliga.)

Men det har ju inte med saken att göra, det viktigaste är att jag sa nej.

*drar lite i örat*
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 19:54:12 följande:
    Jag jag jag
    *slår bort sedeks hand*

Det där är mitt jobb!
    Velour skrev 2010-02-13 19:55:14 följande:
    Idag bjuder jag på det *vänder huvudet så du kan ta tag i örat*
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 19:56:27 följande:
    Ibland vill man svara - fööööör mycket. Men egentligen, nej inte ett dugg för mycket De är bara små en gång, vill inte vakna upp och inse att de blivit tonåringar och jag missat småbarnsåren. Kanske inte missat men inte njutit och lekt med dem små
    Och vad innebär det, varannan vecka, varannan helg?
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:57:50 följande:
    Jag med, vi får dra varandra i öronen. Min mamma sade innan idag: Hur kommer det sig att man blir så jävla tjock om magen men ingen annanstans? Och mitt svar var ju direkt: Fråga inte mig, det är dina jäkla gener som jag ärvt Min lille kille kom på att hans snopp kan dingla och vifta idag!  Han ställde sig framför spegeln och gjorde typ helikoptern efter han hade badat
    Haha.. roliga ungar.
Svar på tråden Tråddödare forts....