Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-14 18:40:53 följande:
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
    Känner som du, har han gjort ett fel steg, ångrar sig och vil leva med mig för att han älskar mig. Då vill inte jag heller veta, det får vara hans börda att bära.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:39:19 följande:
    Jahapp. Då var det avklarat.
    Det är lite jobbigt för jag ar vart så ambitiös så jag har satt fast alla sladdar på baksidan av det skåpet han har tvn på.. så då måste jag lossa dom.

Sen är det skönt att han har tv i sitt rum, då kan man förpassa honom dit om han vill spela eller kolla på film när jag tittar på stora tvn.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:47:49 följande:
    Det har hänt saker alltså. Jag har gjort mindre än det där
    Haha.. vad har du gjort då?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:48:29 följande:
    Jag måste kila iväg nu och ta hand om lillkillen som precis kom hem Tjadå!
    Ok.. se you later!

Ska snart hjälpa min son i duschen, sen lägga honom. (bjuder på den oxå Scratchy)
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 19:53:16 följande:
    Ingenting faktiskt. Sovit, ätit och surfat på nätet. Men nyss duschade jag lillen! Det var nåt
    Velour skrev 2010-02-14 19:52:02 följande:
    Hahah, ja då förstår jag mer varför du inte vill flytta på den!
    Velour skrev 2010-02-14 19:47:48 följande:
    Det var det jag förknippade med när du skrev att du är för gammal och för trött
    Jag har oxå duschat sonen, men det får vi inte säga så att Scratchy hör det.

Omg.. funderar på om jag ska säga upp bekantsakpen med dig eller bara ge dig stryk. Jag penisonär..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 20:06:00 följande:
    Nähä, nu ska jag gå och äta. Ha det gott så länge
    Vi springer om varandra hela tiden..
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-14 20:22:06 följande:
    who, me?
    Ni.. är töntar.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-14 20:24:28 följande:
    Hm..provar igen då...kl 09:06 startades första tråden i dag från  en som gnälde över att inte blivit uppvaktad på alla hjärtans dag....  ok...dagen har knappt börjat men människan börjar redan gnälla...HON hade minsan givit honom BÅDE frukost på sängen o en avsugning (!)"Så deså" Gah...en del fruntimmer
    Och hade han gått upp för tidigt och gett henne frukost på sängen så hade det vart fel för det skulle ju hon göra..
  • Mandi74

Säger som Scratchy.. blablablablabla..

Svar på tråden Tråddödare forts....