Mandi74 skrev 2010-02-11 23:53:29 följande:
Av någon anledning så saknar jag helt plötsligt ord, kanske har vi kommit så långt som vi kan idag. Tycker när du lägger dig ikväll att du ska börja se saker och ting ur lite andra synvinklar. Din mammas tex.. eller ur din, hur du hade tänkt om det varit du som varit din mamma.Tror du har fastnat i dina tankar och behöver hjälp att ändra ditt tankesätt. Inget kommer att ändra sig över en natt, men kan vi bara få dig att tänka på nya sätt, se nya vinklar så har vi kommit en bra bit på vägen.Sen vill jag att du ska veta, min inbox är alltid öppen.. behöver du prata så är det bara att höra av dig. Här eller i inboxen.
Och då har jag bara skrivit en liten del av allt.....
Jag vet att det kan tyckas att jag tycker synd om mig själv. Att jag är självisk som bara tänker på mig. Att jag borde tänka på mina söner och min man.
Jag är ärlig när jag säger att jag till förra året inte hade några som helst problem att bara ägna en dag åt detta. en dag per år grävde jag ner mig och fick ur mig allt.
När mammas hjärta börja säga ifrån ordentlig ibörjan av förra året och transplantation kom på tal. När jag såg hur hon tynade bort dag för dag. När alla runtomkring henne började ge mig skuldkänslor igen kom allting upp igen........