Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-12 22:05:52 följande:
    åh, vad du är stark!
    Tack. {#lang_emotions_flower}

Om du visste vad svårt det var och berätta för maken, jag kände mig som en liten skadad fågelunge igår kväll när jag satt framför honom och berättade.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-12 22:10:49 följande:
    Kära vänner.... dags för mig att gå till sängs.Love you all........
    Natti natti.

Sov så gott. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I

Men ska alla gå och lägga sig? {#lang_emotions_embarassed}

Jag känner inte alls för att gå och lägga mig....

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:13:37 följande:
    Ja, denna vecka har varit lite upp och ner.. som avslutning på det hela så fick jag mens idag.. sååååå kul. *not* Min son ligger i sin säng och tittar på Emil, men han gäspar förtvivlat så han somnar nog snart. Han är lite rolig för han kommer alltid ut och så säger han, kan du pausa filmen en stund jag måste vila, så fort jag har pausat så lägger han sig och somna.
    Åh, mens är INTE kul. {#lang_emotions_heart}

Kramar om dig hårt. Är sååå glad att min är slut för den här gången.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-12 22:13:56 följande:
    Känns det nu lite som att en stor sten har lyfts från ditt bröst?
    Ja, absolut.

Att han skulle ta det så bra hade jag inte förväntat mig. Att han följde med mig var också en överraskning.
  • I Blackrose I

Velour har du sett filmen nedan? Världens underbaraste film. Den bästa som har gjorts enligt mig.

">

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:17:48 följande:
    Som jag skrev till Velour i dag i inboxen så strävar jag efter att känna ingenting för mitt ex, varken hat eller kärlek. Att känna tar för mycket kraft och då innebär det att man bryr sig om personen, även om det är negativit. Så jag tror att både du och jag behöver kämpa tills vi kommer till den dag när vi kan se tillbaka och bara känna oss likgiltiga till de som gjort oss illa.. för vår skull, vi förtjänar att få det lugnet i oss. Hämnd är aldrig bra även om man kan känna så starkt för det, det leder oftast bara till en massa ny bekymmer och mer sorg.
    Tror du missuppfattade det jag skrev.

Pappan till barnet ( läraren ) hade en EX som hatade mig som pesten inte att jag hade en EX. Ikväll känner jag så starkt att kunna skriva om vad som hände men vet inte hur mycket ni klarar...känns som att jag redan har gett för mycket huvudvärk...Det är inte roliga saker och läsa men då kanske ni förstår varför jag har/haft det så svårt att glömma allting.

Av allt du gjorde för mig igår så är det lilla jag kan göra för dig är att be även om jag vet att du inte är religös. Jag hoppas för din skull och för dina barns skull att du/ni får det liv ni förtjänar och att du en dag får uppleva kärlek. Önskar jag av hela mitt hjärta för dig tjejen. Dina ord värmde och hjälpte enormt igår även om jag inte visade det igår...{#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:18:47 följande:
    Det låter ju bra.. vi får väl fixa den där trådträffen de pratade om för någon dag sen.
    Ja, jag vill verkligen ha en träff. Skulle va såå kul och träffa er.

Velour: sätt igång hör du???? Fixa det? {#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-12 22:19:34 följande:
    ja, men du gjorde det. det visar på styrka.glad att det gick så bra!
    Ja, att maken nu vet känns ju skönt. Ska bara försöka hantera min ilska också men det kommer ta tid.
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:20:36 följande:
    Fast när väl mensen kommer då släpper mensvärken, det lilla jag ha och pms blir oxå bättre tycker jag.Kramar tillbaka.
    Jag hatar allt som har med mens att göra, både när det gäller innan, under och efter helvetet. Usch, FY.....
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:30:16 följande:
    Ok.. tolkade det som att du ville hämnas. Det var så lite så, jag vet att skulle jag behöva hjälp en dag så skulle ni finnas här för mig.Jag gör det jag kan för de jag kan, orkar oftast inte bry mig så mycket om folk problem. Men jag kände igen mig i så mycket av det du skrev igår så jag bara svarade utan att tänka på vad jag egentligen skrev.. orden kom av sig själv. Tack för att du ber för oss..
    Jo, jag har velat/vill hämnas. Den känslan är så starkt att den äter upp mig inombords men det är inte pappan jag menade utan hans förbaskade Ex.

Jag trodde du hade tolkat det som att jag ville hämnas på pappan.

Förhoppningsviss kommer jag kunna bearbeta det nån dag också när det nu blir.

Jag är ändå glad att du svarade igår...verkligen uppskattad.
Svar på tråden Tråddödare forts....