• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:03:41 följande:
    Vet inte om jag ska va ärlig men om jag ska svara ärlig så tycker jag också att överviktiga ska betala för två istället för att jag ska halva deras skinka i min ansikte men men det är känsliga ämne det där.
    Väldigt känsligt, men jag måste nog hålla med. Eftersom flygen inte är statliga, utan privata företag. I så fall får ju landstinget gå in och betala den delen som är överskutande så att säga. Eftersom fetma är en sjukdom som behandlas och bekostas av samhället i övrigt. Om man nu ska hitta en gyllende medelväg.

Det jag undar över i ditt inlägg är varför du ska halva skinkan just i ansiktet?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 22:07:01 följande:
    yup, long time ago!
    Oh dear!

*tar på mig min osynlighetsmantel en stund*
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-08 22:06:22 följande:
    ja, det är ju det där. kränkande att behöva väga in sig, men å andra sidan inte schysst mot medpassagerarna... och efter den flygningen var jag så sned (efter att ha suttit på min ena skinka, den som fick plats!) att jag ändrat mig till att man bör betala för den plats man tar upp.
    Precis. Jag åkte buss ner till Kalmar en gång och bredvid mig satt en kraftig dam som var otrolig social. Varje gång hon skulle prata med mig och vände sig kände jag hur min ryggrad tog skada. Kände för varje timme som gick hur jag krympte ihop mer och mer.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-08 22:03:29 följande:
    fast förr i tiden VAR det viktigt att visa upp vad man hade och kvinnor VAR jävligt illa behandlade (som att våldtäkt var ett brott mot fadern/maken, inte kvinnan, i antikens grekland...)jag blir alltid så feminsitisk i just det här ämnet! men shit förresten!inte bra att de blottar sig, men nog kan man avundas enkelheten & stoltheten i resonemanget?
    Jo, jag förstår...inte kul att vara kvinna alltid - you're damned if you do and you're damned if you don't. Ungefär.

Hahah, ja enkelheten och stoltheten. Vad ska vi kvinnor kontra med? Hur stora dicks våra män har? Om man läser på sexforumet här på FL så ser det faktiskt ut så. Som om vi kvinnor inte har något att vara stolta över hos oss själva.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 22:06:39 följande:
    Ja, med tanke på din FB-bild
    Oh dear!

Den måste jag ändra snart. Ser ut som en förrymd mentalpatient där ju!

Varför har du ingen bild på dig på fejjan?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:07:10 följande:
    Määäh, ta honom till stockholm. Vilken fest ni än har i ert lilla stad kan ju knappast jämföras med Stockholm-festen. Har bott här i snart 11år och aldrig missat den festen. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    I know i know! Men just nu ser läget ut så. Jag ska försöka komma upp till storstan nån gång SNART!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-08 22:07:14 följande:
    Väldigt känsligt, men jag måste nog hålla med. Eftersom flygen inte är statliga, utan privata företag. I så fall får ju landstinget gå in och betala den delen som är överskutande så att säga. Eftersom fetma är en sjukdom som behandlas och bekostas av samhället i övrigt. Om man nu ska hitta en gyllende medelväg.Det jag undar över i ditt inlägg är varför du ska halva skinkan just i ansiktet?
    Därför att när jag sitter ner bredvid en som är överviktig så når mitt ansikte precis där deras rumpa tar slut och ryggen börjar.......Nej, fan nu är jag otrolig taskig.

Bortse från det där skinkan i ansiktet meningen.

Kan du svara på hårfärg/ögonfärg nu?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 22:10:23 följande:
    Oh dear!Den måste jag ändra snart. Ser ut som en förrymd mentalpatient där ju!Varför har du ingen bild på dig på fejjan?
    Har jag väl?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 22:11:17 följande:
    I know i know! Men just nu ser läget ut så. Jag ska försöka komma upp till storstan nån gång SNART!
    Glöm inte hör av dig när du bestämmer dig. Oki?

Ser fram emot dejten. {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....