• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-08 21:35:19 följande:
    Brösten eller armbågarna?Vilken konstig fråga Fiona, det är väl nästan lite fräckt att fråga en annan om brösten inte är tillräckligt fasta
    Äh, man tar åt sig när det är nåt som fattas hos en. {#lang_emotions_wink}

Jag är för Ego för att ta åt mig när det gäller utseendet.

Det enda människan som jag nånsin har varit avundsjuk på är claudi lynx. Henne vill jag strypa. {#lang_emotions_laughing}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Scrath:

Kan du inte retas lite?

Behöver larva mig lite, annars hamnar jag i "koma" igen.

Vart blev du av?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-08 21:34:18 följande:
    tja, vad ska man säga, halvklotformade byggnader som skulle hysa buddhareliker för att boosta mooralen i riket. typ.är för min Kultur- & Stilhistoria-kurs, nu håller vi på med fjärran östern. jag lär mig lite mer för varje gång jag håller i den.
    Intressant och lite komiskt faktiskt "boosta moralen i riket".

Du är duktig du!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-08 21:35:19 följande:
    Brösten eller armbågarna?Vilken konstig fråga Fiona, det är väl nästan lite fräckt att fråga en annan om brösten inte är tillräckligt fasta
    hur kommer det sig att enbart du läser in bröst i en kommentar som rör armbågar..?
    freudiansk felläsning?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 21:36:06 följande:
    Velour:Lyssnade du på länken jag la in? Har fått den på hjärnan även om jag fattar noll. Visst var den bra? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nej, jag har faktiskt inte gjort det än. Orkar inte gå och hämta hörlurarna (måste ha hörlurar, annars väcker jag hela huset. Förklarar mer sen...)

Men jag lyssnar på den sen!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 21:38:19 följande:
    Äh, man tar åt sig när det är nåt som fattas hos en. Jag är för Ego för att ta åt mig när det gäller utseendet. Det enda människan som jag nånsin har varit avundsjuk på är claudi lynx. Henne vill jag strypa.
    Stora egon är bra har jag hört, inbillar jag mig i alla fall...

Claudia Lynx, var tvungen att googla, det räckte att skriva "cla" i sökfältet så förslog goolge henne Hon platsar ju nästan här i tråddödartråden faktiskt.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 21:34:40 följande:
    Merci nazi. Beshin sare jat, jat khobe. Man badjor havase baghal kardam...piremarde khaste bod khabide....Sitt där du är. Jag vill ha karam och gubben var trött och har sovit....Nån som vill ställa upp? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Här får du en stor kram av mig:

{#lang_emotions_nalle}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 21:41:40 följande:
    Nej, jag har faktiskt inte gjort det än. Orkar inte gå och hämta hörlurarna (måste ha hörlurar, annars väcker jag hela huset. Förklarar mer sen...)Men jag lyssnar på den sen!
    Okej då.

Du en fråga har du hört nånting om noroz-festen i globen? Blir nåt i år eller?

På Ticnets hemsida hittade jag en fest som ska hållas i blåhallen/salen men tror det kurd-fest. Vet du nåt om det?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:40:32 följande:
    hur kommer det sig att enbart du läser in bröst i en kommentar som rör armbågar..? freudiansk felläsning?
    Neeej det kan det väl aaaaldrig vara...

Hur är det med dina då, är de fasta?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:38:19 följande:
    Äh, man tar åt sig när det är nåt som fattas hos en. Jag är för Ego för att ta åt mig när det gäller utseendet. Det enda människan som jag nånsin har varit avundsjuk på är claudi lynx. Henne vill jag strypa.
    men du fattade väl att det inte var brösten jag frågade om..? {#lang_emotions_embarassed}

vem är claudi lynx?
Svar på tråden Tråddödare forts....