• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 21:27:33 följande:
    Tack aziz. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Pusspusspusspusspuss{#lang_emotions_kiss} Jag blev lite röksugen själv där, men jag har precis satt mig tillrätta så jag orkar inte.."djam garm shod" (direktöversättning: min plats har blivit varm)
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-08 21:29:43 följande:
    de är kanske inte tillräckligt fasta?
    Tränar Boxning så dom börjar bli fasta men gillar bröst-bitning mer än annat. {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek

Jag är ENTP by the way.

Kontaktsökande ickeverklighetsförankrad kall beräknande jäkel som inte kan fatta beslut i tid på ren svenska.

• Polly S
    Velour skrev 2010-02-08 21:25:16 följande:
    Indiska stupor...har aldrig hört talas om det.Jag har precis kommit ur duschen, ätit en macka samt ätit en slice av min systers hembakade sockerkaka som efterrätt (jag VET, kolhydratet!!)
    tja, vad ska man säga, halvklotformade byggnader som skulle hysa buddhareliker för att boosta mooralen i riket. typ.
    är för min Kultur- & Stilhistoria-kurs, nu håller vi på med fjärran östern.
     jag lär mig lite mer för varje gång jag håller i den.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 21:30:36 följande:
    Rökte två stycken så du behöver inte gå ut. Rökte för dig också så snäll som jag är.
    Åh tack det var snällt av dig
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-08 21:31:50 följande:
    Pusspusspusspusspuss Jag blev lite röksugen själv där, men jag har precis satt mig tillrätta så jag orkar inte.."djam garm shod" (direktöversättning: min plats har blivit varm)
    Merci nazi.

Beshin sare jat, jat khobe. Man badjor havase baghal kardam...piremarde khaste bod khabide....

Sitt där du är. Jag vill ha karam och gubben var trött och har sovit....Nån som vill ställa upp?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-08 21:29:43 följande:
    de är kanske inte tillräckligt fasta?
    Brösten eller armbågarna?

Vilken konstig fråga Fiona, det är väl nästan lite fräckt att fråga en annan om brösten inte är tillräckligt fasta
  • I Blackrose I
    Velour:

Lyssnade du på länken jag la in? Har fått den på hjärnan även om jag fattar noll.

Visst var den bra?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:32:28 följande:
    Tränar Boxning så dom börjar bli fasta men gillar bröst-bitning mer än annat.
    mmm, armbågsbitning lät ganska obehagligt!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 21:30:26 följande:
    SFJ, du är sensing feeling judging.Sensing - du använder dina sinnen att ta in information, du behandlar information med dina sinnen. Du SER, KÄNNER, LYSSNAR osv. Motsattsen är N, Intuitiv. Man använder sin intution att ta in information och behandla. Du ser träden, jag ser skogen, du ser det gröna på träden, jag ser en inkomst från att såga ner och sälja.Om jag håller upp en ros och ber dig säga vad du tänker, så säger du att den är röd, luktar gott och har taggar.Jag säger: Hm, den där rosen pånminner mig om att jag måste köpa nya dubbdäck till bilen, eller nått i den stilen.Feeling - Du använder dina känslor i dina beslut och i hur du ställer dig till olika saker. Exempel, på en restaurang med menyn i handen: Du säger, hm idag käns det rätt att äta fisk, ja, hm, jo, det är fisk jag ska äta, det käns rätt. Jag säger, låt se, hm, köttet kommer med en svampsås som antagligen innehåller en del tungmetaller, fisken kommer från nordsjön och även den innehåller nog en del tungmetaller... Jag tar en köttbit utan sås tack. Rationellt tänkande, logiskt, förklarbart. Du tänker med känslorna.Judging - Du har en bestämmande personlighet, du vill ta beslut, och det fort. Inga öppna dörrar, det stressar dig att ha för många val och vägar att gå. Snabbt bort med det som stör och så går du på den vägen du bestämmer dig för och funderar inte mer på det. Jag vill ha alla dörrar öppna så länge som möljigt, vill inte ta ett beslut förräns det är absolut nödvändigt, det kan ju dyka upp en ny vinkling eller möjlighet.Och så i kombination:Du ser detaljerna, behandlar de med känsla och söker en struktur och har ett driv att vilja få fram en slags helhet för att kunna lägga det bakom dig och gå vidare, stänga dörren. Du får saker gjort! Låter inget ligga kvar, men ändå inte på ett kallt kalkylerande sätt utan med en känslig kvinnas värme Jäkligt fint!Jag kan skriva om detta HELA kvällen I love Jung
    Snyggt beskrivet! Men attans också, jag som inte ville vara den där Feeling och låta känslorna ta beslut! Jag brukar göra allt för att knoppen ska ta över.

"en känslig kvinnas värme"{#lang_emotions_kiss}

Men vad har du för kombinationer?
Svar på tråden Tråddödare forts....