Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-29 17:41:55 följande:
    Men hallå?
    Akta så du inte blir anmäld för menlösa inlägg..... :D
  • Ord blind

Jo, tack. Har varit på fruktlös shoppingrunda och sovit middag. Det är det som har skett. Är så förbaskat trött om dagen.... :)

Själv?

• Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:24:23 följande:
    Inte särskilt..mycket bättre, men jag är sjukt trött...bara att ge hästarna mat är ju en hel procedur....för att inte tala om att bära in ved eller ge hästarna vatten... men det fungerar..bara jag vilar ordentligt o tar värktabletterna var 4-e timme...
    Förkyld?
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-29 18:35:36 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-29 18:30:23 följande:
    Maginfluensa trodde sjuksköterskan....men jag slapp kräkningar o "akutatoabesök"(som tur e..), fick hög feber, ordentlig värk i kroppen, kraftiga maghuggssmärtor däremot....kan tydligen visa sig lite hur som helst från person till person...
    Å fy! Hoppas du mår bättre snart!
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-30 18:35:57 följande:
    JAG TYCKER OM ER  -Och de nya inläggsfunktionerna
    Japp!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-12-30 22:05:22 följande:
    www.southparkstudios.se/fans/avatar/ Prova här
    Det blev ganska likt måste jag säga. Fast jag är lite längre... :)
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind

Trådkram!

• Ord blind
    Velour skrev 2009-12-31 13:08:27 följande:
    Gott nytt år allihopa!!
    Gott nytt år!!!  Smiley
  • Ord blind

Ta det lugnt... Så ses vi imorgon allihopa hoppas jag!!

Smiley

• Ord blind
    Midka skrev 2009-12-31 21:20:17 följande:
    Hej på er!Jag gissar att det är issy och ordblind som är inne. De andra är ute och roar sig.Vi tar det lungt med familjen (guppen, lillen och jag) så jag kommner vara med här en stund. Snart ska vi ut och smälla våra raketer så lillen hinner se något innan han somnar.....Vi ses sen!
    Ja, det är inte så mycket som sker här... Bebis sover, jag mår illa av att jag ätit för mycket o.s.v.
Svar på tråden Tråddödare forts....