Isnogood skrev 2010-01-01 13:50:20 följande:
Gott nytt på er alla..! Mitt "gamla år": -Avslutades med att han jag skulle firat nyår med "dumpade" våra planer dagen innan nyårsafton...(då han tyckte det var onödigt eftersom jag varit sjuk...) o då hade jag ju redan tackat nej till de andra inbjudningarna...-Avslutades med bråk med ex-mannen...(Han bråkade via sms för att jag känat pengar på skrot han lämnat kvar o vägrat kännas vid när jag bett honom ta bort skiten....men nu..när jag fått pengar så ville han ha dem... He he he...fet chans....)Mitt nya år började med bråk med ex-mannen...(Då han e sur för ovan nämnda...så kommer han inte låta min son komma hit något under helgen med motiveringen: Det är min plikt som far att ta hand om honom under mina veckor.... GAH! Pucko... Eftersom det blev 2 udda veckor efter varandra o jag har sonen gämna veckor så hade vi kommit överens om att sonen skulle få vara hos mig lite under helgen...men nu straffar han mig med detta...men men..jag har mina hållhakar på honom...om han tror att han ska vinna en strid med mig så har han så djävla fel som man kan ha...)Så...hoppas verkligen att ni andra har haft bättre "avslut" och bättre början...
Gud vad trist!

Förstår varför han är ett ex.... Jag HATAR när folk använder barnen som slagträ!
Hoppas att resten av året blir bättre för dig! Kram och god fortsättning!!