Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Smiley
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-31 21:50:13 följande:
    Kan bara hålla med ovan talare...
    Hur är läget med dig?
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-01 13:50:20 följande:
    Gott nytt på er alla..! Mitt "gamla år": -Avslutades med att han jag skulle firat nyår med "dumpade" våra planer dagen innan nyårsafton...(då han tyckte det var onödigt eftersom jag varit sjuk...) o då hade jag ju redan tackat nej till de andra inbjudningarna...-Avslutades med bråk med ex-mannen...(Han bråkade via sms för att jag känat pengar på skrot han lämnat kvar o vägrat kännas vid när jag bett honom ta bort skiten....men nu..när jag fått pengar så ville han ha dem... He he he...fet chans....)Mitt nya år började med bråk med ex-mannen...(Då han e sur för ovan nämnda...så kommer han inte låta min son komma hit något under helgen med motiveringen: Det är min plikt som far att ta hand om honom under mina veckor.... GAH! Pucko... Eftersom det blev 2 udda veckor efter varandra o jag har sonen gämna veckor så hade vi kommit överens om att sonen skulle få vara hos mig lite under helgen...men nu straffar han mig med detta...men men..jag har mina hållhakar på honom...om han tror att han ska vinna en strid med mig så har han så djävla fel som man kan ha...)Så...hoppas verkligen att ni andra har haft bättre "avslut" och bättre början...
    Gud vad trist! {#lang_emotions_frown} Förstår varför han är ett ex.... Jag HATAR när folk använder barnen som slagträ! Smiley

Hoppas att resten av året blir bättre för dig! Kram och god fortsättning!!
  • Ord blind

God fortsättning!!

• Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-01 16:31:20 följande:
    Okej, jag vill inte gnälla men: tyck syyyynd om mig Ja e så däbbd och sårig i däsan och det gör oooont i halsen
    Smiley   Smiley
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-01 16:51:30 följande:
    Vi skillde oss för över 2 år  sedan....o det är väl ungefär så länge som jag dett honom...eller rättare sagt, jag bad honom i 1 år o nu har det gått 2....Vi hade en överenskommelse om att han skulle köra undan allt om jag ställde fram, men då han tyckte att det bara blev mer o mer så vägrade han o sa att han hade tagit det han skulle...resten var mitt....Jotack...ända till jag känade pengar på det...men när det gäller pengarna så vann jag den striden snabbare än han hann tänka ( he he..o det är ju inte så snabbt förstås..men i alla fall...) så där kan han inte komma med några fler argument...Det bästa e att han vid detta laget borde veta att jag har ett minne som gör att jag minns exakt vad folk säger i diskutioner med mig...men det kommer han tydligen aldrig ihåg... plus att jag sparar alla sms o mail som jag kan ha nytta av senare...10-0 o jag vann
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-01 20:47:40 följande:
    Ha så trevligt. De organ jag tänker på kommer nog ändå inte till användning under fuldrickande så det går nog att kombinera vilan med kompisarna....
    Smiley
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-01-01 21:03:13 följande:
    FEL! Det blev fel.... {#lang_emotions_cry}
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-01 20:47:40 följande:
    Ha så trevligt. De organ jag tänker på kommer nog ändå inte till användning under fuldrickande så det går nog att kombinera vilan med kompisarna....
    Smiley
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-01 21:02:15 följande:
    Ett litet ljus i min mörka vardag...jag har fått tillbaka min kära inboxvän  så nu ser jag i alla fall lite positivt på detta års början
    Smiley
Svar på tråden Tråddödare forts....