Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Jaja, Scratchy tar en promenad... (har inte varit utomhus på flera dagar)

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 17:27:23 följande:
    Sätt på reflex - på jackan.
    Ska jag ta på mig jackan också, eller lämna den hemma?
  • Scratchy

By the way så var det ett riktigt smoooooooooth inlägg av Velour i rubrik-tråden.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 20:02:18 följande:
    Vad tjockt! OK, om du inte är tillbaka inom de fyra närmsta timmarna så larmar jag räddningstjänsten. Jag vet ju nu var du bor
    Var det inte så att Sedek brukar sitta i trädet utanför Issy och spana? I så fall håller han nog koll om det skulle hända något. Däremot verkar han ha glömt laptopen för han är lite frånvarande...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 20:26:07 följande:
    Såklart!Jag var bara tvungen att kommentera rubriken
    Så det andra var bara utfyllnad?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:28:38 följande:
    Bläääääääääääää, nu kräks jag Har fobi för parasiter och tycker sådant som ovan är det äckligaste som finns...
    Jobbigt... då ska jag inte berätta om de köttätande bakterierna jag fick i somras.

Jag ska heller inte visa dig gropen i min fot där en sancudo la ägg för några år sedan. Det räcker att du vet att det blev en urgröpning.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 20:34:39 följande:
    Precis! Jag kunde ju inte bara hoppa in och skriva vad lång rubriken var Man kan ju få en varning för mindre.
    Ja, det har man fått. Har fått varningar bara för min åsikt, inte för hur jag formulerat det...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 20:39:54 följande:
    Du skrev ju om det i somras, och då kräktes jag då med!
    Jag filmade foten i somras. Jag kan maila över filmen om du vill...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 20:40:08 följande:
    Näe...tror han har övergett mig...
    Känns det jobbigt att inte ha någon som sitter i trädet utanför och iakttar en?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 20:42:16 följande:
    Det måste ha varit en sjujäkla åsikt du hade. Vad var det för åsikt då?*kolla inboxen*
    Har kollat inboxen, men jag och jag har fortfarande inte hämtat mig från den glada chocken.

Min åsikt var att man borde sätta colombianska halsband på jobbiga barn för att de inte ska springa iväg. Det kan jag fatta att jag blev varnad för.

Det andra var bara ett logiskt resonemang, då en person tyckte att eftersom människan kan tänka och att alla människor tänker så är det bevis för att Gud inte existerar. Så jag förklarade Goodmans paradox för honom, och att de induktiva premisserna som han byggt sin slutsats på var cirkelresonemang. Folk som tror att de är smarta kan bli väldigt förnärmade när de upptäcker att de för ologiska resonemang. Tillräckligt förnärmade för att anmäla.
Svar på tråden Tråddödare forts....