Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-29 15:34:46 följande:
    Men sluuuuuta! Jag blir ju rädd redan innan jag har sett filmen
    Naaaaaaaaaaaaaaaaw, gråt en skvätt så känns det nog bättre...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:26:21 följande:
    När: runt kl. 22 Var: Munchenbryggeriet, Mälarsalen AB Torkel Knutssonsgatan 2Hur: Med vilken lämplig transport som helst. (Det var väl det du menade?)Om anmälning, återkommer med svar.Men OM, alltså OM du får komma in gratis, skulle du komma då?
    OM det är gratis eller ganska billigt tycker jag att det verkar trevligt. Nu fattar jag ju inte alls vad det är för fest. Är det kompisar till dig som har festen? Är det någon dress code? Det är egentligen bara dress coden som kan ställa sig ivägen. Men att festa i Stockholm låter klockers. Jag hatar i och för sig Stockholm men det är status att festa där.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:36:46 följande:
    Jag vill ha en kraaaaaam! *snyft*
    Du får en kram om du fixar in mig på festen på nyår.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:39:19 följande:
    Tro mig...jag hade uppskattat om någon varnat mig innan....

O ja.....

Va..?!? Stoppade du den :-0Attans...önskar att jag varit så smart....en av de sista "klippen" förföljde mig länge efteråt....tänker fortfarande på det ibland när det är mörkt i huset o jag använder mobilens sken som ledljus....(kan konstatera att det påminner väldigt start om kamerasken i mörker....) "obehagsryser"MEN..!-Den är heeeelt klart sevärd..!
    Andra gången jag såg den så stoppade jag den. Det var nästan svårare att se den andra gången. Första gången visste man inte hur den skulle påverka en, men andra gången var man medveten om traumat man fick bära med sig veckor efteråt.

Tur att det är en kort film i alla fall. Den är väl bara 1:15 typ va? Man hade inte orkat längre.
  • Scratchy

Ja, filmen är sevärd... Manuela Velasco är också sevärd...

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:52:10 följande:
    Hade du tänkt ta med en vän/flickvän? För OM jag kan fixa in dig gratis så vet jag nog inte om jag kan fixa in ditt sällskap också.
    Nej, jag har varken vänner eller flickvänner...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:50:46 följande:
    Jag hatar också Sthlm Status och status, min syster tjatade på mig tills jag sa ja.Billigt är det inte, kostar 500 spänn eftersom det ska komma dit artister som Fatboy Slim, Faith SFX och sånt där.Nej, det är ingen kompisfest, utan en fest för alla som kan och vill.Dress code, tja lite snyggt kan man väl klä sig. Jag har ingen aning om vad man SKA klä sig. Men jag kan fråga.
    Det vore ju perfa!

Jag tänkte mest att det kunde vara att man var tvungen att ha frack eller nåt, men med de artisterna som kommer så kan jag tänka att det är en annan stil på folket.

500 spänn är heller inga problem. Frågan är bara om det är möjligt att gå på den. Om det är fullbokat eller nåt.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 16:10:34 följande:
    ASG Trossniffarsnubben är ännu igång......
    Har man bestämt sig så har man...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:57:10 följande:
    Tänk om jag får hjärtattack eller nåt? Jag har ett väldigt svagt hjärta. Vill du ha det på ditt samvete????
    Jag tar det gärna på mitt samvete!

Det är inga problem att titta på den filmen. Jag är mest förvånad över att du plötsligt tar oss på allvar.

Men nu när vi jobbat upp dina förväntningar så kommer du inte alls tycka att den är läskig.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 16:46:35 följande:
    Eh...? Kanske borde du göra dig av med anakondan!
    Det är lättare att få den runt sig än att bli av med den. Anakondan sticker när anakondan vill. Det är djungelns lag...
Svar på tråden Tråddödare forts....