Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2009-12-29 00:53:48 följande:
    utsatt för vad?
    SFCP
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-29 00:57:11 följande:
    vad är det?
    Scratchy's Fake Citation Project

Det skulle ha varit Scratchys Phony Citation Project men jag ville inte ha två P i samma förkortning.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 11:12:10 följande:
    Men har fått låna "Rec" av min kompis, så det hoppas jag får mig att piggna till lite.
    Filmen? Uuuuuuuw, den är bra...
  • Scratchy

Vad gör ni på nyår då? Jag upptäckte just att jag inte planerat något än. Wooopsies!

Men men, man får hoppas att man hittar något...

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-29 13:47:33 följande:
    Inte vi heller, har till och med lyckats boka tvättid Vadå? Det är ju torsdag Men eftersom vi har en liten som somnar vid kl 20 och en katt som är raketrädd, så blir det nog hemma i soffan som gäller. Har åtminstone köpt lite bubbel att skåla med
    Det är ju rackarns att man är singel, annars hade man ju garanterat haft någon att hänga med (om man nu inte är osams). Nåväl, vi får se hur det blir, annars får man väl crasha någon annans party. Någon som kan ge mig en adress var ni kommer att vara någonstans?
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 14:53:25 följande:
    S!Hoppas du inte tar illa upp! Det är inte illa menat.
    Vet inte ens vad jag skulle ta illa upp för.

Så, det är lugnt. Det är faktiskt ganska svårt att förolämpa mig. Jag är teflon-belagd. Ingenting fastnar, allt rinner av...
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-29 14:50:35 följande:
    Du! Tar för mycket tid att stava namnet rätt. Kom på sen att Sedek är ett S-namn också så nu vet jag inte hur jag ska lösa det....
    Ja, hur ska du lösa detta?

Jag trivs bra med att vara S så jag blir gärna kallad det. Så får du hitta på något annat till Sedek. Eller så kallar du mig S-mannen och Sedek för S-androgynen.
  • Scratchy

Hur kommer det sig att vi aldrig hamnar på hetaste debatterna? Vi är ju ofta mer aktiva än de trådar som ligger där. Är det att man bara kan vara där en viss tid, ellerr är det att vi inte är tillräckligt många olika personer som skriver?

Hmmm, jag förstår inte fl's algoritmer här, men jag ska knäcka dem... jag ska knäcka alla tids nog...

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:04:59 följande:
    Hej i tråden.....
    Hej hej!

Såg du det fina Isnoscratch-citatet för några sidor sedan?
  • Scratchy

[citat]

Isnoscratch skrev 2009-12-29 15:06:48 följande:
    Hej hej!Såg du det fina Isnoscratch-citatet för några sidor sedan?
    [/citat]

Klart att vi gjorde!
Svar på tråden Tråddödare forts....