Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2009-12-29 15:08:07 följande:
    [citat]
    Hej hej!Såg du det fina Isnoscratch-citatet för några sidor sedan?
    Klart att vi gjorde!
    [/citat]

Ingen bra algoritm-dag idag...
  • Scratchy
    Isnoscratch skrev 2009-12-29 15:06:48 följande:
    Hej hej!Såg du det fina Isnoscratch-citatet för några sidor sedan?
    Klart att vi gjorde!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:09:02 följande:
    Japp, filmen. På spanska dessutom.
    Sett den än? Visst är den bra?
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-29 15:09:17 följande:
    Klart att vi gjorde!
    Där satt aset!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:10:30 följande:
    Jag ska vara på Munchenbryggeriet i Sthlm och fira nyår. Kom dit om du vill!
    WTF är det? NVH? OSA? Dyrt?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:14:18 följande:
    Nej, inte sett än. Men ska snart, EFTER att jag har ätit lite mat först.
    Ät inte för mycket för du kommer garanterat skita på dig...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:15:29 följande:
    Hmm..du inte skriver en massa förkortningar, så kanske jag kan ge dig ett svar.Men dyrt vet jag inte om det är (jag får gå in gratis )
    Okej, utskrivet blir det:

What the f*ck är det? När, var, hur? Måste man anmäla sig?

Hur går man in gratis?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:25:17 följande:
    Den är.....hm....O B E H A G L I G....om jag säger så....o för din egen skull...håll inte i någon kopp el glas med något drickbart i när du ser filmen...OM du behöver dricka... så pausa filmen under tiden.....kan bli mycket o städa sen annars....
    Speciellt inte något VARMT och drickbart! Kan bli allvarliga skador.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:28:39 följande:
    Men shit! Jag får ju varningar från alla håll och kanter Nu känns det mindre kul att se filmen!
    Den är en upplevelse. Du kommer inte vara rädd för något annat sedan.

Rec är faktiskt den enda filmen jag i hela mitt liv stoppat på natten och tänkt: "jag får faktiskt titta färdigt på den här filmen imorgon i dagsljus".

Ingen annan film har haft den effekten på mig. Jo, en heminspelad film från en VoodoQueen... shit va läskig den var!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:22:33 följande:
    Klart att vi gjorde!
    Du e rolig Tack..! -------------------------------------------------- ----------------------------------------------Jag behöver livas upp lite...-Jobbade i söndags...kände mig mycket mer frusen än vad jag brukar göra o hade jätteont i kroppen..när jag kom hem hade jag 39,3 i feber..o det trots att jag tagit både alvedon o ipren....inte kul....Svagt illamående o maghugg...alltså inte magvärk som i: Jagharsjuktontimagenobehövergåpåtoa...utan HUGG, kraftiga magsmärtor som kommer o går, huvudvärk o feberfrossa....skitkul...inte Sjuksöterskan tror att det kan vara maginfluensa...även om jag inte har kräkningar el annat..kan tydligen utveckla sig väldigt olika från person till person...men hemma måste jag snällt stanna...o inte faan orkar jag något annat heller... "tycker synd om mig själv"
    [/citat]

Låter som du blivit biten av en insekt som lägger ägg under huden och som sedan transporteras med blodströmmen och kläcks på oväntat ställe. Det brukar kännas som hugg (speciellt om det är huggormsägg ).
Svar på tråden Tråddödare forts....