Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 17:06:45 följande:
    Hej. Scrath vill inte gifte sig med mig och jag har tråkigt. Men hur länge jobbar du? Klockan är 17.
    Nej, det är alldeles för många som vill gifta sig med mig den här veckan. Du får snällt ställa dig i kö...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-10 17:38:50 följande:
    Hur lång tid får varje brud med dig för att du ska skilja dig och ta dig an nästa brud?
    Bröllopsdagen kan man ju inte undvika, och bröllopsnatten vore ju dumt att missa. Sen är det bara att kolla henne på facebook en stund och sedan förvånat och upprört utbrista "va, var du inte oskuld???" som om man hittat någon smaskig information på fejjan och sen lämnar man henne. Ibland får man typ vänta lite av ren artighet innan man skiljer sig. Men tre fruar i veckan borde man kunna klara. Mitt rekort är fem, men det var jobbigt... kändes inte riktigt etiskt försvarbart...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-02-10 17:54:00 följande:
    Så länge man inte är gift är ALLT tillåtet. Lyssna på tant Roses.
    Vadådå? Jag letar ju bara efter snabba svepskäl att lämna bitchen jag just gift mig med. Duh!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-02-10 21:10:13 följande:
    Jag läste lite väl för snabb. Såg inte att det var äkstenskap du pratade om. :)Trodde att du bytte flickvänner hit och dit men men jag skyller på att jag börjar bli gammal.
    Ja, för gammal är du... ojojoj... bra ursäkt...
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-02-10 21:24:40 följande:
    Tjoho!Alltid lika kul att få lära sig något nytt här! Har ägnat stora delar av kvällen till att läsa ikapp på flera håll.... Jag är inte en snabbläsare så det tar en stund... Jag har för övrigt hittat en särskrivning som vi borde rama in eftersom den är gjord av självaste....... S-mannen!!!!!!!!!!!Han som avskyr detta värre än .... tja vaddå?
    Äntligen någon som uppmärksammar den... trodde aldrig någon skulle reagera...
  • Scratchy

Good evening bitches!

Om någon skrivit något till mig eller om mig och vill ha svar eller kommentar så säg vilket inlägg det var... orkar inte läsa igenom allt...

... atopiska eksem på läpparna suuuuuuger...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-11 23:26:21 följande:
    Hej på dig!Läs i min gästbok (jag vet att du inte håller med mig sakfrågan, men själva kommentaren var komisk)
    Hu?

Har läst i din gästbok och fattar inte vad jag inte håller med om... inget nytt sen jag tittade senast...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-11 23:35:30 följande:
    Nej, nån förstörde det roliga genom att anmäla inlägget och få det borttaget Men det var nån som tyckte att jag kunde åka hem till Iran om jag ville diskutera krig här på FL eftersom FL är ett ställe att diskutera barn och barnlöshet på. Att jag inte har rätt att trycka ner de som tror på gud (vilket är sant) eftersom vi bor i Sverige och i Sverige har vi demokrati.Hon hittade väl något gammalt inlägg och reagerade på det först nu. Ja, jag var väl ingen ängel, men men..
    Hehe...
  • Scratchy

Ikväll ska jag städa och laga mat och baka nyttigt bröd. Vad ska ni göra ikväll?

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-11 23:41:25 följande:
    Men, håller du med henne? Svikers...Då får jag väl gå och packa min lilla resväska och säga farväl till iallafall de som bryr sig lite om mig...
    Vadå håller med henne? Jag tycker att situationen är rolig bara... att hon är så sen med att komma på att hon inte tycker om dig...

Du vet att jag alltid håller med dig om allting! Puss!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....