Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-12 16:50:20 följande:
    Klart jag är skitsnygg, en riktig MYLF Men som kanske framgår av mitt nick är jag ju seriöst kär i en kille vars namn börjar på A. Det är 12 års förhållande och 15 års kärlek, så random internetkillar har ju svårt att slå det liksom Vem är du som frågar då?Ikväll ska jag ut på stan med tjejerna i bokklubben och käka lite och diskutera senaste boken i typ fem minuter innan det riktiga snacket tar vid Sist vi träffades ute kom jag hem klockan tre på natten, men vet inte om jag pallar ikväll, ska på kalas hemma hos min mamma imorgon
    Bokklubb? Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy

duscha*

• Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 18:48:16 följande:
    Nu ska jag dusscha sonen, fixa färdigt maten och sen ha fredagsmys med sonen.Se ya!
    Ska du ge honom oidipuskomplex eller verkar det bara så?
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:40:13 följande:
    Haha.. han är bara 5 så det är nog ingen fara..
    Ja, då är det lite sent kanske... du skulle ha satsat redan för något år sedan för att lyckas ordentligt. Men det kanske du gjorde?
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:26:03 följande:
    Visserligen säger många att sonen behöver en manlig förebild i sitt liv för han vet allt om hur man sminkar sig, fixar håret och han vet vad vi ska köpa i affären när jag har mens.. men oiduipuskomplex nää..För den delen så hjälper jag honom bara att tvätta håret, resten gör han själv. *så det så*
    Förnekelse är det tydligaste tecknet på att något är fel... förutom erkännande, det är ännu tydligare...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:38:06 följande:
    Kan någon förklara för mig hur man kan döpa ett klädföretag till Stayhard??Vad har det "namnet" med kläder att göra? *fattar ingenting*
    Alla klädföretag kan inte heta "Klädföretaget AB". Det skulle bli problem på bolagsverket. Därför satsar klädföretagen på andra namn.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:10:10 följande:
    Låter som du har egna erfarenheter..
    Erfarenheter? Jag är varken kvinna eller har barn så jag kan inte ha varit mamma till någon son med oidipuskomplex...
  • Scratchy

Jag ser att någon missbrukar citat-funktionen... nåväl, godnatt för ikväll då...

Kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:16:19 följande:
    Nej.. men just Stayhard får mig inte att tänka på kläder utan helt andra saker.Men du kanske tänker.. aha, jag behöver ju köpa nya jeans när du ser det?
    Frågan är om folk blir mer eller mindre sugna på att köpa kläder när de förknippas med uttrycket eller inte.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:18:17 följande:
    Tönt.. var inte så jävla känslig!
    Jag är inte hälften så känslig som du är långtråkig...
    Kvinnorna var onda... men maten var god...
Svar på tråden Tråddödare forts....