Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-16 21:57:23 följande:
    Har han inte berättat för dig? Han har ingen flickvän..
    Äh, de är på och av hela tiden... om jag inte missbedömer tiden kommer de att bli tillsammans i mitten av april och sen tar det inte slut förrän i oktober nästa gång... sen blir de tillsammans veckan innan jul igen...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 21:58:19 följande:
    Vadå, är han två meter hög eller? Du är ju nästan det själv
    Vi väger lika mycket, men jag är dubbelt så lång...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-16 22:00:54 följande:
    Ok då.. han få sova hos några andra. Roses och Sedek kan ta honom.. Roses har bestämt att hon och Sedek ska dela hytt, kan du gissa varför så får du en rosa traktor.
    För att Roses tvångsmässigt måste bevisa för Sedek att hon, som persiska, är bättre i sängen än den arabiska tjejen han dejtade innan...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:01:29 följande:
    Egentligen...Men man kanske inte kan göra slut ändå, innan man har fått det bekräftat att det verkligen har hänt nåt. Visst att man kanske får skämmas lite för att man har snokat, men vissa kan inte ta ett steg innan de fått det svart på vitt. Det är ju så subjektivt det där.Hade min kille snokat så kanske jag inte hade tyckt att det var kul, men jag skulle inte göra slut med honom eller så. Jag skulle lugna ner honom och på alla sätt övertyga honom att jag är pålitlig. Han kanske har haft det struligt i andra förhållanden och haft svårt att hantera det. Men går det så långt som att han aldrig kommer att lita på mig, ja då är det bye bye.
    Jag tror att det är viktigare att man håller allt så öppet att det inte finns så mycket att snoka i. Det är i alla fall så jag vill ha förhållanden.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:02:45 följande:
    Ah stackars Confli...vad tråkigt att ha det så
    Har du sett How I Met Your Mother? Confli och hans tjej påminner väldigt mycket om Marshall och Lilly.

Och att de gör slut är inte som att de gör slut som vanlig människor, de tar typ pausar, för att se hur det är. Som att amish-folket går ut i verkligheten ett tag när de fyller arton.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:07:20 följande:
    Precis. Men vissa kan ändå ha blivit färgade av sina tidigare erfarenheter och trots att de älskar sin nya partner kan ändå kanske känna att nåt är fel även om det inte behöver vara så. Jag anser bara att man kan ha lite tålamod med såna personer och ge även dem en chans så att de kan se att inte alla är dåliga och att det går att lita på en person. Men går det för långt, kanske man borde avsluta förhållandet och råda personen att arbeta på sig själv.
    Well spoken...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:09:52 följande:
    Hahah Vad träligt. Men skillnaden är väl att Amish bara behöver ta paus EN gång för att se hur det är på andra sidan..Att Confli gör det med jämna mellanrum verkar aningens självdestruktivt. Vad för nytt förväntar han sig varje gång han går tillbaka till tjejen?
    Inget, men de har ju varit tillsammans sen de var typ fem, så de behöver veta hur det är att vara singel. Och de gillar det inte, därför går de tillbaka...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-16 22:14:14 följande:
    Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)Scratchy:Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.Godnatt på er
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
  • Scratchy

Well well... om ingen vill något annat så är det dags för mig att lämna er...

Ses någon annan dag!

Puss på vissa, långfinger till andra (ni vet vilka ni är)...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-16 22:22:04 följande:
    Men hur många gånger måste de prova på att vara singel och om singellivet är så tråkigt, varför tar de pauser?
    Fråga honom! Han kommer döda mig för allt jag skrivit... om inte jag hinner döda honom först...
Svar på tråden Tråddödare forts....