Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-02 18:43:13 följande:
    OK, då har jag en annan fråga. Ponera att ni gifter er med en rik, känd man. Ni som inte är naturligt blonda, skulle ni blondera er då?
    Öh, nej?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-02 18:49:50 följande:
    Aldrig..för jag har för mycket pigment i mitt hår så jag blir aldrig blond i alla fall... jag får en "tjick" halmgul färg... (  )
    Som jag då; m.a.o på ren malmöitiska "polackablond"
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-02 19:09:46 följande:
    Gör hon säkert.... "=med vet ej" Men..hon har en blogg.... Lite småkul o kolla i ibland...tycker jag..men så är jag ju ganska partisk... humlebiet.blogspot.com/
    Vilken begåvad tjej Jättesöta figurer!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-02 19:24:47 följande:
    Jag testade de flesta hål jag kunde hitta, men ingen kräkning...
    {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_surprised}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-02 19:25:19 följande:
    Det går aldrig att skydda sig fullständigt... OM "olyckan" (eller lyckan?) att man skiljer sig så är det nog bra att föra dagbok från början och även spara sms och alla papper som skrivs. Då behåller man större självkänsla när man kan luta sig mot fakta. Frågan är ju även vad du oroar dig för.... Att dina känslor tar slut? Eller hans? Parterapi är nog ett bra steg till att börja med innan man når "faktum".
    Jag är rädd att någon gång längre fram så händer det något som gör att vi senare beter oss på det sätt som vissas ex gör. Just nu fungerar allt bra, men man vet ju aldrig vad som väntar, både positivt och negativt.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-02 19:40:37 följande:
    som sagt, jag tror ju att tecknen finns där redan från början.
    Hehe, ja då är det väl ingen fara eftersom det fungerat bra i tolv år hittills
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-02 19:56:40 följande:
    Helsikke vad ni tjatat! Tar ju mååånga minuter att komma ikapp!!
    Är du ikapp nu då?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-02 20:22:46 följande:
     Menade du storleken eller åldern.... Jupp...ska ju börjas i tid.... Näe, hon är ett "procentbarn"...eller p-pillerbarn...o när det väl konstaterades att jag var gravid så valde jag att behålla -Inte det lättaste alla gånger...men vi har kämpat oss igenom det mesta och har bra kontakt o kan prata om allt och ingenting.
    Samma som jag och min mamma Hon var 18 när hon fick mig. Var du 19 eller?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-02 19:52:00 följande:
    Grattis Fiona till numret! Nu mina trådisar, är det dags för mig att sticka hem till kompisen och titta på skräckisar hela kvällen. Be för mig Tråd-/nörd-/fjantkramar (och eventuellt alla andra kramar som finns).
    Titta inte bakom dig {#lang_emotions_ghost}
Svar på tråden Tråddödare forts....