Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-02 20:29:26 följande:
    Japp Fyllde 19 i mars o födde dottern i augusti. Månaden innan lyckades jag bli klar med körkortet som tur var...den 13e juli körde jag upp o klarade det fast inte det lättaste med en stor mage mot ratten...
    Snyggt skött
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-02 20:50:14 följande:
    Är det ingen som är intresserad av att pressa ur mer från Scratchy och Velour om vad som hände på festen i Stockholm??? Bara jag?
    Jag med, men jag tänkte supa dem under bordet på tråddödarträffen och få dem att prata bredvid mun där
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-02 20:54:05 följande:
    Bra idé! lite rohypnol i drinken ska nog göra susen, de minns i alla fall inte vad vi pressade ur dem
    Hehe, ja du tar med lite piller så ska jag se om jag kan få tag i lite fulvodka
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-02 20:55:05 följande:
    Usch, typiskt när man är ledig. Men se det från den ljusa sidan, du behöver ju inte sjukanmäla dig och du missar inga jobbdagar
    Eh, jo eller hur?! {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-02 21:00:23 följande:
    Fulvodka... Hembränt antar jag, har aldrig smakat faktiskt så då kan man ju ta två flugor i en smäll och kryssa av på listan över saker man måste göra innan man dör - dricka hembränt.
    Okej, under vilken sten bodde du på 90-talet då?! {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_cheers}
    Dessutom kan fulvodka även betyd smugglad vokda från Polen/Ryssland/Baltstaterna osv.
  • Jagbyttenick

Shit, nu blev ni helt besatta ju Vågar nog inte tävla med er, är nog mer en "Det ska vara roligt"-person

Svar på tråden Tråddödare forts....