Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-04 15:01:11 följande:
    Vad skönt att du känner dig bättre! Så sonen fyller 1,9 idag (orkade inte skriva ut hela texten )? Grattis
    Tack och tack Nu åker vi!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-04 21:18:39 följande:
    Är man barnmisshandlare om man ger sin tvååring chips? Jag tycker att inlägg 151 och framåt, skrivna att samma medlem, är ytterst intressanta. Och världsfrånvänd www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49741138.html
    Hon är ju lite av en kändis här på FL, vann nyligen omröstning som minst populära medlem t.ex. Så mycket av det hon skriver är ju provocerande.
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-04 23:36:04 följande:
    Har just läst lite i handikappad förälder-tråden. Hu...
    Jag hoppar över sådant, det är bäst för mitt psyke så
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-04 23:37:37 följande:
    Nä, nu måste jag lägga mig! Fått rump-värk av allt sittande... Kommer säkert att drömma om analblekning .
    *asg* Jag med, bara för det!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-04 23:39:30 följande:
    Hahaha! Det är ett roligt fenomen det där Men godnatt på dig. Och trådkramar! (se vad du gjorde J hjärtar A, nu har jag fått tvångstankar. Jag MÅSTE skriva *trådkramar*)
    I know, I'm evil {#lang_emotions_demon}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 08:58:03 följande:
    Jag hoppas att du alltid är såhär rar när du är elak
    Tyvärr {#lang_emotions_undecided}
  • Jagbyttenick

Hmm, jag har tagit ett nr i en annan tråd, men eftersom det är i min mammagrupps-tråd så vill jag inte hänga ut det här, kan ni inte bara tro på mitt ord? {#lang_emotions_innocent}

• Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-05 10:05:36 följande:
    *skrattar elakt* Nej.
    Okej då. Men grattis till numret iallafall.
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-05 10:15:42 följande:
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite.. (Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...)
    Skitstörigt! Tänk på folk som valt att inte skaffa barn alls då, är de psykopater månntro?
    Jag har fått höra i stort sett sedan lilleman föddes "när är det dags för syskon?". Och när jag säger att jag inte vet om jag vill ha fler och i så fall måste det gå några år emellan så tycker folk jag är tokig. Och så kommer de dragandes med SGI?! Varför skulle jag vilja behålla min SGI när jag kan få en bättre om ett par år? Jaja, folk kan lägga sig i precis vad som helst har jag förstått.
  • Jagbyttenick

Woho, FL har fixat galleriet hos mig nu! Nu kan ni få se de där rutiga pumpsen jag köpte, ligger i min Övrigt-mapp

Svar på tråden Tråddödare forts....