Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Jahapp, och så loggade alla av! {#lang_emotions_undecided}
    Då ska jag väl förpassa mig till sängen och försöka sova bort resten av denna s*tans, j*vla, k*k-förkylning!!! {#lang_emotions_yell} (Ja, jag svär en massa, och måste lära mig säga sjuttsingen och andra lama ord nu när lille Loppan lär sig prata. Hmmm... måste nog läsa lite Eddings-böcker igen, de har bra svordomar där!)
    Jaja, gonatt kära trådisar, sov sött och så hörs vi imorgon!
    Trådkramar {#lang_emotions_flower}

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-03 10:43:50 följande:
    Du kan ju ta något stilpoäng och få ett tröstpris......
    Jag får se om jag ger mig på det då
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-03 11:29:44 följande:
    Jag vågar nog påstå att det inte är så stort i storstäderna som på landet. Fast man vet ju givetvis vad det är för något!
    Ja, här i Malmö förkom det flitigt iallafall, fast såklart även i ännu högre grad i småstaden där min pappa bor
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-03 14:02:44 följande:
    Jag tror han har heeeelt andra tankar med dig i. Åh..he he.."harkel" OM dig förstås....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-03 14:07:26 följande:
    Jag kan ju säga att både jag och Scratchy blev stötta på, hela kvällen - av killar Vi fick anstränga oss väldigt mycket för att se ut som ett par
    *asg*
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-03 15:29:09 följande:
    Jag är helt öppen för att Vellan bär runt på mig hela tiden under tråddödarträffen...
    Jag kan bidra med en Manduca
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-03 15:46:30 följande:
    jaha ja: "Men antar att du ger upp, för att du liksom jag tidigare berättat om, förefaller vara en av de personlighetstperna som inte kan se bortom begränsningarna. Därav tjänare du <30000 kr/månad och jag tjänar>60000 " trevligt inlägg. eller inte.
    {#lang_emotions_throwup}
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-03 18:00:00 följande:
    Oj, är det en kvinna? Jag tyckte självgodheten uttrycktes på ett väldigt manligt (läs infantilt) sätt!
    Jag trodde också det var en - väldigt idiotisk - man.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-03 20:26:58 följande:
    En organtaliban är en som "i onödan" sliter på sina organ och måste ställas i transplantationskö. Ta upp en plats för de som måste ha nytt organ pga nått de inte kunde styra över själva. ...ångsökt
    Och roligt!
Svar på tråden Tråddödare forts....