Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-24 21:33:55 följande:
    Ja, han får ställa sig mot väggen med rumpan bar och jag ska piska lite med pekpinnen. Men av någon anledning känns det som att han skulle njuta av det istället. Har du nåt annat förslag?
    Pick one
    ">

Nu kan jag inte alla dessa, men vi hittar säkert någon annan som kan. Jag gillar de som heter Pivot Take Down och jag kan utföra dem. Och jag lovar, de är aldrig sköna att utsättas för...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-02-24 21:57:54 följande:
    Puss på dig med! Ska sprita in- och utvändigt tills alla "räliga" bacillusker är borta!!!
    Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirus...

... hur vet man att man har kräksjukan förresten? Jag går runt och är hypokondrisk och tror att jag har den, men jag har ju inte kräkts något...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-02-24 21:51:08 följande:
    så fort man vänder ryggen till snackar ni sex!
    Tur att du är tillbaka!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-02-24 22:06:19 följande:
    Man kräks ca en gång i halvtimmen tills man inte har mer att kräkas upp och då får man diarréer och sedan känner man sig döende i några dagar tills man börjar kunna inta föda utan ohyggliga magsmärtor igen.Så är det för mig iallafall.Lilleman kräktes sex gånger på tre timmar men har nu sovit i 1,5 timme så det verkar ha lugnat ner sig.
    Kommer det plötsligt eller? (Vill veta så att jag kan inbilla mig sjukdomen lite mer autentiskt...)
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-24 22:06:14 följande:
    De var coola! Hmmm....jag skulle nog välja att testa Slap to the side of the head på Sedek. Sen om det inte räcker kan du komma och köra Pivot Take Down-teknikerna så får vi se om det gör att han aldrig mer skriver "sakt".
    Hmmm, jag har inget minne av att jag har kunnat den, men jag kan testa lite och se. Huvudsaken är att han blir tillräckligt groggy av det första försöket att han inte orkar göra motstånd sedan... lite lealös är bästa träningsobjektet.
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2010-02-24 22:12:03 följande:
    Urrrk! Först är man rädd att dö, sedan tror man helt uppgivet att döden är nära, och till slut VILL man dö! Vill inte ha det, nej!
    Berätta mer snälla!

*sitter med anteckningsblocket i högsta hugg*
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-24 22:16:21 följande:
    Nej, jag ska testa slap to the side of the head på Sedek. Funkar det inte får du köra pivot take downs Annars kan vi köra dessa metoder direkt efter varandra. Garanterar lealöshet!
    Men du kan inte den...
  • Scratchy

Men grejen är att jag åt es stor portion med ris och kyckling i en god röra som jag uppfunnit själv (med massa god chili). Sen eftersom jag behöver gå upp i vikt tänkte jag äta två semlor som efterrätt. Men nu mår jag lite illa och har inte lyckats äta upp den sista fjärdedelen av semlan. Är det typiska symptom för vinterkräkis?

• Scratchy

Jag hade magknip i några sekunder också...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-24 22:21:31 följande:
    Men Fiona har på sätt och vis erkänt att hon är lite pervo hon med
    Det har väl varit uppenbart ganska länge...
Svar på tråden Tråddödare forts....