Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-22 11:52:16 följande:
    Tolkar det som att du loggar ut och lägger dig på sängen efter en vaken natt?news.bbc.co.uk/2/hi/health/8504867.stmDu kan samla på dig sömn om du planerar att vara vaken en längre period
    Jag steg upp klockan sju idag och kommer att plugga hårt hela dagen. Så du tolkade det himla fel.

Jag orkar inte kolla på din länk just nu, men du kan ju alltid ta en titt på min så fattar du vad jag menade.

">

Och du får gärna tala om vilken dag det är idag.
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:01:22 följande:
    Om hon får uppehållstillstånd i Sverige.... Vilken sorg för mig..Hon kommer att göra allt i sin makt för att förstöra för mig ännu mer..
    Skjut henne? Då löses ju alla problem på en gång väl...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:37:00 följande:
    Hmm...nej...Hade HON kunnat hade hon gjort slut på MIG för längesen, men hon ville väl inte riskera chanserna till uppehållstillstånd genom att anklagas för att vara mördare.
    Eh, varför vill du inte skjuta henne?

Anklaga henne för mordförsök då...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:39:28 följande:
    Vilka myndigheter förutom Migrationsverket och UD kan man vända sig till? Jag har tidigare vänt mig till Migr.verket och idag till UD..Nån mer?Kan berätta att jag år 2001 var med och hjälpte min exman att skriva ett falskt case till Migr.verket för att underlätta för mamman att få uppehållstillstånd här. Ingenstans nämndes att fadern mördades år 1986 och att mamman var politiskt aktiv. Något som de nu har gått ut i media och hävdat. Äckligt!Ja, jag vet att det var dumt av mig att även jag ljuga för Migr.verket då, men det var för min mans skull.
    Vackert på något sätt...

*torkar en tår ur ögonvrån, sitter med popcorn-skålen i soffan och väntar med spänning på fortsättningen*
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:41:05 följande:
    För att jag inte är en mördare. Det känns som att du vill säga till mig att det jag gör nu är att skicka henne in i döden ändå, så då kan jag väl lika gärna mörda henne personligen. Är det så du menar?
    Shit va långsökt. Nej, så menar jag inte. Jag menar att om man verkligen stör sig på en människa så kan man skjuta den, så kanske den fattar att man menar allvar. Skjuter du henne kommer hon nog inte tycka det är värt att störa dig senare, vare sig hon bor i Sverige eller Iran.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:48:38 följande:
    Oj, verkar som att du har lätt för att döda! Nej, riktigt så lång går jag inte. Jag ser hellre till att de får sina straff på ett annat sätt, t.ex. genom att åka fast.
    Att döda och att skjuta är två helt olika saker. Även om man försöker att döda någon med pistol har man bara 20% chans att lyckas. Så, det är inte så stor risk att man lyckas av misstag. Eller misslyckas med att inte döda menar jag... tror jag... eller nåt...

Jaja... du gör som du vill... du kan ju lyckas sätta dit henne, och sen hälsar du på henne i fängelset med hembakta bullar som du lagt arsenik i så får hon lida bra mycket mer än om du hade skjutit henne.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-22 14:53:42 följande:
    Aja, vill inte kräkas i tråden mycket mer..Det är nåt jag får ta itu med själv. Men jag hoppas verkligen att inte ens UD kan få henne att stanna. Så, nu kanske jag ska återgå till hemtentan och försöka vara lite nyttig på annat sätt
    Va? Har jag laddat upp med popcorn i onödan? Neeeeeeeej! Krääääääks!!! Kräääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääks!!!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-02-22 14:50:24 följande:
    och jag som trodde du bara var verbal hitman!
    Lågkonjunktur... eller hur det stavas...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-02-22 15:40:48 följande:
    maybe you just like the more 'hands on' approach!
    Stöter du på mig?
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-02-22 15:49:25 följande:
    Scratchy, kom igen och döda den här tråden:www.familjeliv.se/Forum-5-98/m50896608.html
    Men jag vill ju hetta upp den!!!

Nåväl, nu ska jag gå till affären och köpa mjölk och tonfisk.
Svar på tråden Tråddödare forts....