Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-03-02 00:06:41 följande:
    Va? Jo!
    Grejen är att jag kom in mest för att skapa förvirring, och med det gjort kan jag sova gott inatt...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:09:03 följande:
    Det är tortyr!
    Vad är?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:10:06 följande:
    Kan inte du göra det oftare?
    Sova gott?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:12:37 följande:
    Att du tittar in snabbt och sen drar fort!
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:13:40 följande:
    Nej, att du tittar in om så bara för att skapa förvirring, så man får hinna se dig lite mer...
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw...
  • Scratchy

Nåväl, godnatt bitches (feat. Sedek)!!!

• Scratchy
    Sedek skrev 2010-03-02 00:15:03 följande:
    Skulle kunna skriva nått tokigt här, men jag undviker det av respket, moral och allt vad det nu heter
    Ja varför ska man komma ihåg namnet på saker man aldrig kommer i kontakt med?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:16:45 följande:
    Ja, jag har saknat min lille jungfrukille
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw...

Men nu måste jag sova om jag ska orka upp till jobbet imorgon... kommer säkert att försova mig...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-03-02 00:19:28 följande:
    *tar tag i ditt lillfinger och gör en rörelse så du flyger runt och landar på rygg*
    Det är tum-sidan av handen som man kan kasta åt. Åt lillfinger-sidan kan man bara göra fastlåsningar. Testa själv så ser du...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-03-02 00:21:38 följande:
    Nej, jag har faktiskt aldrig gjort det även om det är kul att, som du skrev, påverka andras känslor. På något sätt har jag alltid tyckt att det var fel eftersom jag alltid tyckt att två personer själva måste få upptäcka varandra, utan någon annans inblandning.Men så har jag själv blivit utsatt för det, så....och det resulterade i skilsmässa..
    Jag har matchmejkat och det blev inte alls bra. Nu ska de gifta sig med varandra och jag fattar inte alls hur det gick till... de passar verkligen inte ihop...
Svar på tråden Tråddödare forts....