• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 14:50:14 följande:
    Jo men Malmö-Sthlm kostar en del, nu i augusti var den billigaste resan jag kunde hitta 800 kr t o r. plus förja och mat och dricka så får man ju räkna med minst tvåtusen.
    Äh, då har du köpt direkt från Sj.se eller hur?

Om det nu blir en resa så kan du hitta billiga biljetter på följande sätt:

http://www.tradera.com/Malmo-Kopenhamn-Stockholm-c3_340104

Eller så kan du köpa ( Ombokningsvärde ) vilket betyder att en person som har bokat en biljett och avbokat den har fått pengarna i form av tillgodokvitto. Dessa tillgodokvitto brukar säljas för 50% priset. Så säg att en resa skulle kosta för dig tur och retur 800kr, köper du en ombokningsvärde så kan den resan hamna på 400kr. Hängde du med?

http://www.blocket.se/goteborg/Ombokningsbevis_50___25459151.htm?ca=11&w=3

Vi kan vänta och se hur det blir med det hela. Hjälper gärna till och hitta det billigaste sättet för alla så att så många som möjligt kan följa med och inte backar på grund av ekonomin.

Kram.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-17 16:46:34 följande:
    Äh, då har du köpt direkt från Sj.se eller hur? Om det nu blir en resa så kan du hitta billiga biljetter på följande sätt: www.tradera.com/Malmo-Kopenhamn-Stockholm-c3_... Eller så kan du köpa ( Ombokningsvärde ) vilket betyder att en person som har bokat en biljett och avbokat den har fått pengarna i form av tillgodokvitto. Dessa tillgodokvitto brukar säljas för 50% priset. Så säg att en resa skulle kosta för dig tur och retur 800kr, köper du en ombokningsvärde så kan den resan hamna på 400kr. Hängde du med? www.blocket.se/goteborg/Ombokningsbevis_50___... Vi kan vänta och se hur det blir med det hela. Hjälper gärna till och hitta det billigaste sättet för alla så att så många som möjligt kan följa med och inte backar på grund av ekonomin. Kram.
    Nej, den gången var det faktiskt med flyg, vilket jag helst tar eftersom jag lätt blir åksjuk.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 16:47:55 följande:
    Nej, den gången var det faktiskt med flyg, vilket jag helst tar eftersom jag lätt blir åksjuk.
    Aha men då var det helt okej pris om det var 800kr flyg tur och retur. Trodde det var tåg. :)
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 13:57:15 följande:
    Ojoj.. vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, känner mig bara manglad.. haft ett kompleterande förhör, för att få komentera det han sagt. Shit säger jag bara..
    Ser att du är "grön".

* Kramar om dig och hoppas det löser sig för dig * {#lang_emotions_heart}
  • Sedek

En grej jag tänkt på:

Min kompis mor satt o spydde ur sig en massa skit om läraren som är lärare i våra barns förskoleklass. Jag tycker läraren är superbra, korrekt, trevlig, duktig osv. Så jag sa ifrån tyckte att de pratade skit om en anna människa på lösa grunder, de generaliserade och raljerade. De = min kompis och hennes mor.
    Det värsta är att min kompis mor inte ens träffat läraren... Ändå sitter hon och säger att läraren behöver hjälp, själavård, psykologiskt stöd osv... De ska skicka in en "anmälan" till skolan.
    Jag satt o fullständigt tappade hakan. Hur i allsin dar kan man sitta och säga en massa skit om en person man inte ens träffat?
    Hon är dessutom lärare själv, min kompis mor.

• Grizelda
    Sedek skrev 2010-02-17 19:57:56 följande:
    En grej jag tänkt på:Min kompis mor satt o spydde ur sig en massa skit om läraren som är lärare i våra barns förskoleklass. Jag tycker läraren är superbra, korrekt, trevlig, duktig osv. Så jag sa ifrån tyckte att de pratade skit om en anna människa på lösa grunder, de generaliserade och raljerade. De = min kompis och hennes mor.Det värsta är att min kompis mor inte ens träffat läraren... Ändå sitter hon och säger att läraren behöver hjälp, själavård, psykologiskt stöd osv... De ska skicka in en "anmälan" till skolan.Jag satt o fullständigt tappade hakan. Hur i allsin dar kan man sitta och säga en massa skit om en person man inte ens träffat?Hon är dessutom lärare själv, min kompis mor.
    Skulle gissa på att din kompis har pratat mycket övertygande om läraren...
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 15:39:54 följande:
    Hej alla!Hoppas ni haft det bra hittills. Mandi, Förs.kassan är verkligen värdelös. Jag vet! Men jag hoppas att du åtminstone har du vad gäller åklagaren och det. Håller tummarna!JhjärtarA, Oj det var ju dyrt med 800 kr. Går det inga bussar så att det kan bli billigare? Bus4you brukar ha skapliga priser.Roses, simma lugnt Och hoppas din mamma är bättre nu!
    Ja, håll dom hårt..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 16:52:14 följande:
    Ser att du är "grön". * Kramar om dig och hoppas det löser sig för dig *
    Tack! Löser sig gör det alltid, på ett eller annat vis.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-17 20:05:29 följande:
    Skulle gissa på att din kompis har pratat mycket övertygande om läraren...
    Jo jag är rädd för det. Men hur kan man köpa 100% negativa saker en annan säger om en annan människa?

Om en person kom till mig och pratade illa om en annan, så hade jag tagit 99% av det med en nypa salt och avvaktat tills jag fick chansen att bilda mig en egen uppfattning.

Hon är nog bitter.
Svar på tråden Tråddödare forts....