• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:24:56 följande:
    Tack för det. Om inte resten av FL hade klurat ut det så gjorde du det lättare för dom nu...dumma dig...
    Du tanten, det var ju du som började!

Om du är snäll kan jag inboxa mitt namn till dig..., kanske...
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:34:16 följande:
    Ja, men nu är vi på god väg.. Vad bra, ska försöka komma ihåg att påminna dig.
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. {#lang_emotions_wink}

Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:34:06 följande:
    Sedek: Somnade du?
    Nej inte än

Jag har lyckats engagera mig i en religionstråd igen. Eftersom jag kan argumentera för båda sidor är det så otroligt roligt att ta de kristnas sida och föra lite seriös argumentation. Det är så många kristna här på FL som inte kan föra en normal dialog om religion så det är pinsamt.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Jag måste ha missat det, har inte läst bakåt i tråden, vart ska du?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:36:40 följande:
    Du tanten, det var ju du som började!Om du är snäll kan jag inboxa mitt namn till dig..., kanske...
    Ibland är du mer känslig än en fruntimme med PMS Sedek :p

Det gör inget. Jag bryr mig inte gubben annars hade jag nog valt en mer anonymt nick.

Du får jättegärna inboxa så jag också kan namnet på människan jag både har kysst och ska träna en "show" med. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:39:06 följande:
    Jag måste ha missat det, har inte läst bakåt i tråden, vart ska du?
    Kolla din inbox.

* Går och röker *
  • Velour

Hej tråden!

Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom.

Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden

Men vi fick många goda skratt iallafall!

Så hur har er dag varit?

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:40:24 följande:
    Ibland är du mer känslig än en fruntimme med PMS Sedek :p Det gör inget. Jag bryr mig inte gubben annars hade jag nog valt en mer anonymt nick. Du får jättegärna inboxa så jag också kan namnet på människan jag både har kysst och ska träna en "show" med.
    Hehe, "tränat" me like

Men det är väl ändå lite upphettsande att man kysst någon man inte vet namnet på? Ska vi verkligen paja den kryddan?

Jag, känslig? Hur kan du säga det? Du känner mig inte ens! Komma här och påstå att jag är känslig, shit va lågt. Du är ju helt....... eeeeeehhhhhh, hoppsan{#lang_emotions_embarassed}
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Det kommer att gå jättebra, det är faktiskt ganska skönt när man väl vänjer sig.

Jag går en gång i veckan, har gjort det ett tag nu, men det hjälper och det är ju det bästa.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Tråddödare forts....