• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-17 19:57:56 följande:
    En grej jag tänkt på:Min kompis mor satt o spydde ur sig en massa skit om läraren som är lärare i våra barns förskoleklass. Jag tycker läraren är superbra, korrekt, trevlig, duktig osv. Så jag sa ifrån tyckte att de pratade skit om en anna människa på lösa grunder, de generaliserade och raljerade. De = min kompis och hennes mor.Det värsta är att min kompis mor inte ens träffat läraren... Ändå sitter hon och säger att läraren behöver hjälp, själavård, psykologiskt stöd osv... De ska skicka in en "anmälan" till skolan.Jag satt o fullständigt tappade hakan. Hur i allsin dar kan man sitta och säga en massa skit om en person man inte ens träffat?Hon är dessutom lärare själv, min kompis mor.
    Håller med Grizelda.. han har nog pratat så mycket skit så hon blivit övertygad.

Hemskt.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 17:22:41 följande:
    Godmorgon stjärnljus!Vår jord säger hej...
    Tar och åt mig och säger Hej tillbaka. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-17 20:08:46 följande:
    Jo jag är rädd för det. Men hur kan man köpa 100% negativa saker en annan säger om en annan människa? Om en person kom till mig och pratade illa om en annan, så hade jag tagit 99% av det med en nypa salt och avvaktat tills jag fick chansen att bilda mig en egen uppfattning. Hon är nog bitter.
    jag tror det beror på att alla tycker de kan göra lärarens jobb, eller hur var det nu?
  • I Blackrose I

Gokväll

Satt och funderade hur hemsk det är med ett beroende...Igårkväll/natt hade jag ett helvete. Tänkte på dom som är drogberoende det måste ju vara tusengånger värre för dom.

Runt 2-3 på natten satt jag och fantiserade hur jag skulle koka ihop mammas grönsaker till nåt man kan röka. Hemsk. Usch och mitt humör blir ju katastrof...har lovat mig själv att från och med idag alltid se till att jag har en oöppnad cigg-paket hemma. Vill inte hamna i den situationen...Usch...tyckte inte alls om mig själv igår kväll..:(

Hoppas ni har haft en bra dag.

• Polly S

har missat vad det handlar om men håller såklart tummarna!

Mandi74 skrev 2010-02-17 13:59:30 följande:
    Men nu är det snart över i alla fall.. allt skulle skickas till åklagaren idag. Sen får vi hoppas han går igenom allt lite snabbt. Nu får hjälpa mig och hålla alla tummar ni har för att bevisningen räcker!
    Mandi74 skrev 2010-02-17 13:57:15 följande:
    Ojoj.. vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, känner mig bara manglad.. haft ett kompleterande förhör, för att få komentera det han sagt. Shit säger jag bara..
  • Polly S

hej Roses!
    hur är det med din mamma? och dig?

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:08:10 följande:
    Tack! Löser sig gör det alltid, på ett eller annat vis.
    Ja, det gör ju det. Det är "resan" dit man måste uthärda. Kram. {#lang_emotions_flower}

Jag har för övrigt en bokad tid den 3 mars. Nästan alla vet om det så dom har skrivit ner det så jag inte "råkar" glömma gå dit. Det ska väl ordna sig här också nån gång.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:09:27 följande:
    Håller med Grizelda.. han har nog pratat så mycket skit så hon blivit övertygad. Hemskt.
    Japp. Borde jag säga upp bekantskapen kanske?

Nej det ska jag inte, men det är synd att han är sån. Jag får väl försöka guida honom rätt i livet{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:09:40 följande:
    Tar och åt mig och säger Hej tillbaka.
    Heeeeeej Rose
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-17 20:15:17 följande:
    hej Roses!hur är det med din mamma? och dig?
    Hej hej

Jo, mamma börjar faktisk se "normal" ut. Hon börjar få lite färg i ansiktet och äter lite bättre. Kom hit ganska sent ikväll men jag hann ta ut henne på en liten promenad innan hon la sig. Det går framåt.

Lilla syster har bestämt att jag ska ta ledigt från jobbet nästa vecka ( sista veckan ) innan mamma ska försöka sig på att jobba. Har väl inget val än att ge mig men dom blir inte så himla glada på jobbet....

Hur är det själv? Bättre?
Svar på tråden Tråddödare forts....