• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Förresten, du ska vara glad att du har så bra vänner.. dom bryr sig verkligen om dig.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 20:46:18 följande:
    Hej tråden!Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom.Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden Men vi fick många goda skratt iallafall!Så hur har er dag varit?
    *s* hade du förväntat dig att han skulle ha något vettigt att säga..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Hej tråden! Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom. Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden Men vi fick många goda skratt iallafall! Så hur har er dag varit?
    Hej!

Funderade ett tag på att skriva "vem är Jimmie Åkesson" men väljer att googla först och komma med en eventuellt kommentar sedan...

Väkommen hit i alla fall.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:54:05 följande:
    *s* hade du förväntat dig att han skulle ha något vettigt att säga.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, eller, kanske utveckla liiiite mer så man får djupare inblick i deras politik
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 20:56:26 följande:
    Hej!Funderade ett tag på att skriva "vem är Jimmie Åkesson" men väljer att googla först och komma med en eventuellt kommentar sedan...Väkommen hit i alla fall.
    Jimmie Åkesson är partiledare för Sverigedemokraterna. Ärligt talat tror jag att de för en sådan politik som du skulle gilla. Inte för att du är invandrarkritisk, utan för att de vill ha det gamla traditionella samhället. Folkhemssamhället.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-17 20:48:00 följande:
    Hehe, "tränat" me like Men det är väl ändå lite upphettsande att man kysst någon man inte vet namnet på? Ska vi verkligen paja den kryddan?Jag, känslig? Hur kan du säga det? Du känner mig inte ens! Komma här och påstå att jag är känslig, shit va lågt. Du är ju helt....... eeeeeehhhhhh, hoppsan
    Nawwwwww, nejdå inte känslig aaaaaaaaalls. Speciellt om man läser sista raderna i inlägget ovan. {#lang_emotions_wink}

Puss på dig gubben. :p
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-17 20:59:13 följande:
    Jimmie Åkesson är partiledare för Sverigedemokraterna. Ärligt talat tror jag att de för en sådan politik som du skulle gilla. Inte för att du är invandrarkritisk, utan för att de vill ha det gamla traditionella samhället. Folkhemssamhället.
    Är du tokig!

Jo nu känner jag igen honom.

Jag är ju inte sååååå gammaldags heller. Då har du en skev bild av mig, tänk vad jag pluggar och har för framtidsplaner så får du nog även hur jag röstar klart för dig
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:51:04 följande:
    Det kommer att gå jättebra, det är faktiskt ganska skönt när man väl vänjer sig. Jag går en gång i veckan, har gjort det ett tag nu, men det hjälper och det är ju det bästa.
    Jo, det tror jag absolut att det kommer gå bra och jag vet att dom bryr sig om mig och vill mitt bästa men jag känner mig pressad. Det känns inte som att jag går dit för att jag vill utan för att jag känner mig tvungen.

Men det är väl att komma dit och inte hur man har kommit dit.....Ska gå bra, ska gå bra. Ska intala mig själv det.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 21:01:23 följande:
    Är du tokig!Jo nu känner jag igen honom.Jag är ju inte sååååå gammaldags heller. Då har du en skev bild av mig, tänk vad jag pluggar och har för framtidsplaner så får du nog även hur jag röstar klart för dig
    Fast jag menade det inte som en pik. Inte den här gången. Jag hade för mig att de för en sådan politik som du skulle trivas med.

Visst att de riktar in sig för mycket på invandringen och islam, men förutom dessa tror jag (eller trodde) att du var för en sådan politik.

Visst, det finns en och annan punkt som jag känner verkar vara helt OK, men för det skulle jag aldrig rösta på det partiet. Vore ju som att spotta mig själv i ansiktet.
  • I Blackrose I
    Hej tråden!Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom.Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden Men vi fick många goda skratt iallafall!Så hur har er dag varit?
    Hej tjejen. ;)

Hade du verkligen förhoppningar om att människan skulle säga nåt vettigt? Öhhhh.....kramar och pussar dig :)
Svar på tråden Tråddödare forts....