• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-17 21:28:51 följande:
    Hej på er!jag är inne en snabbis... Tåget går kl 05.30 imorgon och vi har en halvtimmes bilfärd dit... Hur kan jag vara så korkad att jag reser så tidigt en dag vi har ledigt? *suck*Vi har varit hos pyskologen idag. Vårt barn är för friskt för en diagnos men har vissa svårigheter. Vi ska leta under autism för att få hjälp med tips mm. Känns bra att ha fått lite mer konkret att arbeta med. De har varit toppen på att möta oss och nu återsår "bara" att försöka få pojken att bli en vettig vuxen... Jag är så trött att jag håller på att skaffa mig migrän.   Tur att jag får vila hos lilla mamma under helgen. Nästan att tårarna rann för Anja! Fasicken att ramla i sån fart...
    Vad för svårigheter har han egentligen? Men skönt att er son är friskt
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 21:29:12 följande:
    Jag är praktisk. Bara att fråga mig när det tar stopp Men själv är jag den som ger mig på att prova nya recept när jag ska ha gäster samma dag Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Du var modig du! Är det NÅT jag är väldigt osäker på så är det matlagning.

Och ja, jag kommer definitivt att vända mig till dig när jag inte kan tänka längre än näsan räcker (händer ju titt som tätt)
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 21:29:41 följande:
    Nej, jag loggar ut annars kommer jag aldrig härifrån. Det ska bli rolig och börja läsa boken. Puss på er alla. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ha det så trevligt!

Kram och godnatt
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 21:29:12 följande:
    Jag är praktisk. Bara att fråga mig när det tar stopp Men själv är jag den som ger mig på att prova nya recept när jag ska ha gäster samma dag
    jag hittar gärna på recept, men jag blir lätt nojig och vill att allt ska vara perfekt när jag lagar åt fler än Maken!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 21:10:04 följande:
    Hahah, jag var ju där med killkompisen och han i sin tur hade med sig sina killkompisar varav den ena har jag precis blivit bekant med. Söt och pluggar historia i samma universitet.Så fick han för sig att jag skulle lära honom att laga persiska rätter Visst sa jag men blev skitnervös för jag har inte lagat någon persisk rätt sen ungefär fem år tillbaka. Snacka om att jag fick prestationsångest. Så, hur ska jag göra nu då? Jag har ju lovat honom det nu....
    Du får hitta nått lätt och sen träna på det innan han kommer.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-17 21:40:14 följande:
    jag hittar gärna på recept, men jag blir lätt nojig och vill att allt ska vara perfekt när jag lagar åt fler än Maken!
    Don't we all?

Fast för mig blir det alltid lååååångt ifrån perfekt, särskilt när jag lagar ris åt fler än tre. Då ser det mest ut som risgrynsgröt eller nåt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 21:41:28 följande:
    Du får hitta nått lätt och sen träna på det innan han kommer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, jag tänkte det. Han ville gärna veta där och då vad jag hade tänkt laga åt honom så jag försökte komma på en av de enklaste rätterna. Men även om det är lätt så tar det lite tid...Brukar vara så med persiska rätter tyvärr. Iaf de lite "finare".
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 21:44:52 följande:
    Ja, jag tänkte det. Han ville gärna veta där och då vad jag hade tänkt laga åt honom så jag försökte komma på en av de enklaste rätterna. Men även om det är lätt så tar det lite tid...Brukar vara så med persiska rätter tyvärr. Iaf de lite "finare".
    Du skulle lovat honom färdiglagad mat, inte att han skulle hjälpa till att laga.. då kunde du fuskat lite.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 21:46:38 följande:
    Du skulle lovat honom färdiglagad mat, inte att han skulle hjälpa till att laga.. då kunde du fuskat lite. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det skulle inte gå, för han ville att jag skulle LÄRA honom att laga persiska rätter. Så jag är fast i detta nu
  • Mandi74

Så jävla trött.. ZzzZZzzzzZZZzzz

Ska åka och köpa cig, kommer snart.

Svar på tråden Tråddödare forts....